۲۷ تیر تاریخ پیشنهادی انتخابات هیأت پهلوانی/ احتمال برگزاری مجمع هیأت هاکی در مرداد

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مراحل ثبت‌نام و تأیید صلاحیت کاندیداهای هیأت پعلوانی انجام گرفته و منتظر موافت فدراسیون پهلوانی با تاریخ پیشنهادی هستیم.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پهلوانی، اظهار کرد: مراحل ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت پهلوانی صورت گرفته و تأیید صلاحیت‌ها نیز انجام شده است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: مهدی غلامی و سید رضا اخروی کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات هیأت پهلوانی استان هستند که باید برای برعهده گرفتن مسئولیت این هیأت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی در مورد بازنشسته بودن سید رضا اخروی خاطرنشان کرد: سمت رییس هیأت‌های ورزشی استان‌ها شغل محسوب نمی‌شود و با موضوع بازنشستگی کاندیداها مغایرت ندارد.

امینازاده افزود: افرادی که سرپرستی هیأت‌ها را برعهده دارند نیز می‌توانند به‌عنوان کاندیدا در مجمع انتخاباتی شرکت کنند و به این ترتیب اخروی که اکنون به‌عنوان سرپرست، هیأت پهلوانی استان را هدایت می‌کند مشکلی برای برعهده گرفتن مجدد ریاست هیأت ندارد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان ۲۷ تیرماه را به‌عنوان تاریخ برگزاری هیأت پهلوانی به فدراسیون پیشنهاد داده است و منتظر موافقت فدراسیون با این تاریخ هستیم.

وی در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان، عنوان کرد: هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداها اعلام نشده و ثبت‌نامی صورت نگرفته است اما به احتمال ۹۰ درصد در مرداد ماه انتخابات این هیأت نیز برگزار می‌شود. در حال حاضر هیأت هاکی استان با سرپرست و توسط حمید جمالی هدایت می‌شود.  

کد خبر 310320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.