احداث بزرگترین بوستان شمال غرب شهر در دست اجراست

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان شهدای مدافع حرم ، به عنوان بزرگترین بوستان شمال غرب شهر در دست اجراست.

به گزارش ایمنا، امروزه احداث فضاهای سبز در سطح شهرها حائز اهمیت است چرا که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است.

در همین راستا شهرداری اصفهان در سالجاری چندین بوستان کوچک و بزرگ را برای ارتقا سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط در بین شهروندان در دستور کار خود قرار داده است.

رسالت  مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: برای ارتقا سرانه فضای سبز و شادابی و نشاط شهروندان احداث بوستان شهدای مدافع حرم در دستور کارمدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: پارک شهدای مدافع حرم در خیابان اشرفی اصفهانی بزرگترین پارک شمال غرب شهر به شمار می رود که آزادسازی پروژه در سال گذشته تکمیل و اکنون نیز عملیات اجرایی آن در دست اجراست.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته و در سالجاری تکمیل می شود.

 رسالت با اشاره به اینکه برج های کبوتر که از زمان های گذشته برجای مانده است در این بوستان حفظ می شود، ادامه داد: در بوستان مدافع حرم احداث پیست دوچرخه سواری، زمین ورزشی روباز، زمین تنیس، محیط بازی کودکان، فضای سبز، پارکینگ، آبنمای هارمونیک در نظرگرفته شده است.

کد خبر 310236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.