امیدواریم هر شش نمایندۀ اصفهان در جشنوارۀ «فانوس» بدرخشند

مدیر هنری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان از روند راهیابی شش نمایندۀ استان به جشنوارۀ هنری «فانوس» و نقش مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان در تولید و ارسال این آثار به جشنواره سخن گفت.

 جواد ایزددوست در گفتگو با ایمنا در مورد راهیابی نمایندگان اصفهان به جشنوارۀ هنری فانوس اعلام کرد: این جشنوارۀ رقابتی که بین تولیدات آثار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کل کشور و به همت سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تهران برگزار می شود، فراخوان خود را اول اسفند ماه ۱۳۹۵ منتشر کرد و طبق متن فراخوان، بنده به عنوان مدیر هنری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان تا ۱۷ فروردین ماه فرصت داشتم آثار هنرمندان اصفهانی را در بخش های مختلف هنری تئاتر، سینما، تلویزیون، تجسمی و ... به این جشنواره ارسال کنم و چون امکان حضور انفرادی هنرمندان در این جشنواره وجود ندارد، آثار می بایست صرفا از طریق مدیریت بنیاد شهرستان ها ارسال می شدند.

جواد ایزد دوست تصریح کرد: در نهایت ۱۹ اثر از تمام بخش ها به دبیرخانۀ این جشنواره ارسال کردیم و بعد از بررسی از بین ۱۹ اثر رسیده از اصفهان، ۶ اثر کاندید دریافت جایزۀ این جشنواره شدند که نام آن ها به این شرح است: بیژن قدوسی در بخش فیلمنامه نویسی، محمدرضا آریانفر در بخش نمایشنامۀ صحنه ای، مسعود ابراهیمی در بخش نمایش خیابانی، مجید صدیقی در بخش فیلم مستند، مصطفی شعرباف در بخش هنرهای تجسمی (نقاشی آبرنگ) و حمیدرضا معینی در بخش موسیقی با کلام.

وی افزود: از ۲۰ تیر ماه این جشنواره در شهرستان ساری برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز روز ۲۲ تیر ماه با حضور این شش نمایندۀ اصفهانی از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار می شود و امیدواریم هر شش نمایندۀ عزیزمان در استان، موفق به دریافت جوایز این جشنواره شوند. /

کد خبر 310210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.