سایت نوسازی تاکسی های فرسوده تا پایان تیرماه فعال است/ خروج ۸۸۲ دستگاه تاکسی از ناوگان

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سایت نوسازی تاکسی های فرسوده تا پایان تیرماه فعال است و تاکسیداران فقط تا پایان این ماه فرصت دارند برای تبدیل به احسن خودرو خود ثبت نام کنند.

سیدرضا جعفریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان سعی در مدیریت بهینه کنترل، نظارت مؤثر و ساماندهی ناوگان حمل و نقل تاکسی به منظور ارایه خدمات متمایز و برتر به شهروندان اصفهانی را دارد.

وی افزود: در همین راستا ۸۸۲ دستگاه تاکسی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خارج شده اند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین تاکنون ۹۴۸ نفر برای تبدیل به احسن خودرو خود ثبت نام کردند که از این  تعداد، ۸۱۵ نفر خودرو جدید خود را تحویل گرفته اند.

جعفریان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۶۸ نفر برای تحویل تاکسی آریو در خط فرودگاه ثبت نام کرده اند که تاکنون ۱۴۷ دستگاه آریو به متقاضیان تحویل شده است.

وی اظهارکرد: تاکنون یک هزار و ۹۵۷ خودرو اسقاط شده است که از این تعداد ۸۶۲ دستگاه بدون جایگزین بوده است و مابقی تبدیل به احسن شده است.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکیدکرد: سایت نوسازی سازمان تاکسیرانی تا پایان تیرماه فعال است و تاکسیداران فقط تا پایان این ماه فرصت دارند برای تبدیل به احسن خودرو خود ثبت نام کنند.

کد خبر 310160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.