توجه به امر به معروف به عنوان بستر لازم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

فریدن- معاون فرماندار فریدن گفت: همایش بزرگ "صیانت از خانواده" با محوریت حجاب و عفاف در فریدن برگزار می شود.

صفر بدیع الزمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،   با اشاره به نامگذاری  ۱۷ لغایت ۲۳ تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: اگر بخواهیم حجاب جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند باید زمینه ها و بسترهای عفت و حیا را زنده کنیم.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل زنان در تأثیرگذاری، تربیت، پیشرفت و سعادت خانواده و جامعه عنوان داشت: توجه به امر به معروف و زمینه های فرهنگی و اجتماعی آن به عنوان بستر لازم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.

معاون فرماندار فریدن افزود: اشاعه این فرهنگ  نیازمند آموزش های بنیادی و مداوم است تا در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزشی تلقی کردن و الگو پذیری این فرهنگ، در وجود افراد نهادینه شود.

وی ادامه داد: بدون شک رسیدن به این هدف مستلزم مشارکت و توجه جدی نهادها و دستگاه ها به صورت هماهنگ، مستمر و هدفمند است.

بدیع الزمانی از برگزاری همایش بزرگ " صیانت از خانواده" در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه خبر داد و افزود:  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اعم از فضا سازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع تولیدات مکتوب فرهنگی توسط ادارات و ارگان های شهرستان، برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت اتحادیه ها و اصناف پوشاک و برگزاری مشاوره مذهبی با رویکرد خانواده در پارک ها از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف است. /

کد خبر 310145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.