اعتیاد به مواد مخدر از آسیب های بزرگی که همه مردم را درگیر می کند

فرماندار اردستان گفت: یکی از آسیب های بزرگی که همه مردم را درگیر می کند و متاسفانه جوانان و نوجوانان را بیشتر مورد هدف قرار داده اعتیاد به مواد مخدر است.

علیرضا غیور روزبمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: یکی از آسیب های بزرگی که همه مردم را درگیر می کند و متاسفانه جوانان و نوجوانان را بیشتر مورد هدف قرار داده اعتیاد به مواد مخدر است.
وی با اشاره به قرار گرفتن ایران در مجاورت افغانستان خاطر نشان کرد: 86 درصد مواد مخدر دنیا در این کشور تولید می شود و بیشتر تلاش دارند از ایران به دیگر نقاط جهان قاچاق کنند که هزینه سنگین انسانی و مالی برای کشور به دنبال داشته است.
فرماندار اردستان افزود: طی 10 سال گذشته جمعیت معتاد دنیا 19 درصد افزایش داشته و عرضه مواد مخدر و روان گردان جدید 322 درصد بیشتر شده است.
غیور گفت: یکی از مشکل هایی که باعث اعتیاد در جامعه می شود بحث بیکاری است که دولت در این راه تلاش های زیادی انجام داده است.
وی افزود: در شهرستان اردستان نیز طی یک سال گذشته تعداد 88 طرح اشتغال زایی که 11طرح آن بزرگ است در کارگروه استعداد یابی مصوب شده است.
فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: در این ارتباط 370 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 78 مجموعه تولیدی پرداخت شده درصد بیکاری به 9.7درصد کاهش یافته است.
غیور گفت: در جهت پیشگیری از اعتیاد اقدام های فرهنگی و آموزشی از جمله برگزاری 120 دوره آموزشی برای 8هزار نفر در شهرستان صورت گرفته از اقشار مختلف درخواست داریم در این کلاس ها شرکت کنند./

کد خبر 310127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.