اقدامات مدیریت شهری قابل تقدیراست/ مرکز همایش های بین المللی اصفهان دارای روح فرهنگی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از افتخارات معماری ایران زمین است و می تواند مرکز همایش های جمهوری اسلامی ایران تلقی شود.

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به اصفهان از محل ساخت پروژه سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای بازدید کرد .  وی در این دیدار در  گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زحمات صادقانه و دلسوزانه شورای اسلامی شهر و شهردار و همه تیم اجرایی شاغل در مدیریت شهری اصفهان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از افتخارات معماری ایران زمین است و می تواند مرکز همایش های جمهوری اسلامی ایران تلقی شود و از این طریق بار ترافیکی مهمانان خارجی از تهران به اصفهان منتقل شود.  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هدف اولیه هم همین بود که مرکز همایش های بین المللی در شهری احداث شود که نماد فرهنگ و تمدن بنابراین این مجموعه روح فرهنگی دارد اگرچه جسم فیزیکی دارد.

وی افزود: این سالن و مرکز همایش ها و سالن های جانبی آن یک پیام فرهنگی را به دنیا منتقل می کنند چراکه هرکس که به اصفهان بیاید و سری به این مرکز بزند نماد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را با خود به همراه می برد و این یک ارزش همه جانبه ای است که در شهر اصفهان داریم.

صالحی امیری تصریح کرد: از لحاظ دسترسی ها و ظرفیت هایی که در اصفهان هست هرآنچه در مرکز وجود دارد در اصفهان نیز هست و با موانع و مشکلاتی برای استقرار مهمانان خارجی مواجه نخواهیم بود.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه مسیر حرکت با همتی که در شهردار و مجموعه کادر اجرایی هست سرعت خوبی دارد و دولت کمک خواهد کرد این مجموعه به زودی تکمیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل آن بسیاری از همایش های بزرگ و بین المللی را می توانیم به اصفهان منتقل کنیم و هرکسی که به اصفهان می آید می تواند با حضور در مراکز فرهنگی استان اصفهان، یک روح و تصویر فرهنگی ایران اسلامی را از نزدیک مشاهده کند.  

کد خبر 310024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.