خروج‌های موفق و ناموفق یک دروازه‌بان

دروازه‌بان دوم جدید ذوب‌آهن اگرچه با وجود سنگربان ملی‌پوش این تیم شانسی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد اما بازگشت به زادگاه اتفاق خوبی برایش محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدباقر صادقی که در ذوب‌آهن و سپاهان بیشتر دروازه‌بان ذخیره بوده به هوای بازی در ترکیب اصلی یک تیم لیگ برتری تاکنون ۲ مرتبه از اصفهان خارج شده است. اولین خروج صادقی از نصف جهان موفقیت‌آمیز بود و او در لیگ سیزدهم فصل خوبی را در سایپا پشت سر گذاشت.

صادقی که در بازگشت به اصفهان باز هم در ذوب‌آهن نیمکت‌نشین شد تصمیم گرفت تا بار دیگر فوتبال خود را در یک تیم غیراصفهانی دنبال کند. حضور در صبا اما تنها یک تجربه تلخ ناموفق را به کارنامه کاری او افزود. این دروازه‌بان اصفهانی در نیم‌فصل اول نیمکت‌نشین حامد لک بود و در دور برگشت ذخیره محسن فروزان. سرانجام با سقوط صبا به دسته پایین‌تر فصل سیاه صادقی تکمیل شد هرچند که این سنگربان ۲۸ ساله نقش پُررنگی در این ناکامی نداشت.

پس از یک سال دوری صادقی به ذوب‌آهن بازگشته است. هرچند با وجود رشید مظاهری او شانسی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد اما هرچه باشد ذخیره یک دروازه‌بان ملی‌پوش بودن در زادگاه به مراتب بهتر از نیمکت‌نشینی در تیمی ته‌جدولی است.

کد خبر 309903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.