مهلت دریافت کارت کنکور ۹۶ امشب پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:‌ داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ امروز، ۱۴ تیرماه مهلت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین توکلی افزود: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ ه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی از ساعت ۱۵روز یکشنبه ۱۱ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان لازم است تا ساعت ۲۴ امروز به سایت این سازمان مراجعه و پرینت کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به اینکه آزمون سراسری سال ۹۶ برای هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه به صورت جداگانه برگزار می‌شود، داوطلبانی که برای شرکت در آزمون دو یا سه گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند، ضرورت دارد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه یا گروه‌های آزمایشی انتخابی خود اقدام کند. 
توکلی افزود: آزمون سراسری در گروه‌های پنج‌گانه در یک مرحله و در یک جلسه برگزار می‌شود و داوطلبان به سئوالات آزمون عمومی و اختصاصی گروه انتخابی خود پاسخ خواهند داد. 
وی یادآور شد: سوالات آزمون در تمام گروه‌ها به صورت تستی چهار گزینه‌ای خواهد بود و از متن کتاب های دبیرستان و پیش‌دانشگاهی سالی واحدی به عنوان منابع سوالات استفاده است. 
آزمون سراسری سال ۹۶ داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر پنجشنبه ۱۵ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۶ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار می‌شود.
برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند. 

کد خبر 309869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.