برگزاری کارگاه آموزشی «از ایده تا اجرای پروژۀ عکاسی» با حضور کیارنگ علایی

کارگاه آموزشی «از ایده تا اجرای پروژۀ عکاسی» با حضور کیارنگ علایی، ۱۴ تیر ماه در نگارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان، در ادامۀ سلسله نشست‌های دعوت از اساتید مطرح کشور ۱۴ تیرماه میزبان کیارنگ علایی است. این کانون در نظر دارد کارگاه آموزشی «از ایده تا اجرای پروژۀ عکاسی» را با حضور این هنرمند برگزار کند.

گفتنی است، کیارنگ علایی، عضو رسمی انجمن عکاسان ایران و فیلمساز، مترجم و معلم عکاسی است که از وی تا کنون کتاب های بسیاری از جمله: باد در یک خیابان مستقیم، طبیعت زندهٔ چند بانو، پرسه در حوالی زندگی، هایکو هر جا بخواهد می‌وزد، جایی دورتر،  کاغذ و آینه، یک شرجی آرام، حتی وقتی نمی‌دانیم، نمادها و نشانه ها و ... به چاپ رسیده است. علایی تاکنون توانسته است نمایشگاه ها انفرادی و گروهی بسیاری را در ایران و جهان برپا کند. این هنرمند جایزه های مهم و معتبری را از جشنواره های ملی و بین المللی دریافت کرده که از جملۀ این جوایز می توان به این موارد اشاره کرد:
جایزه بزرگ بهترین فیلم انیمیشن جشنواره داکینو (رومانی ۲۰۰۵) برای فیلم یو، جایزه ویژه انجمن عکاسی خراسان برای مجموعه فعالیت‌های عکاسی در سال ۱۳۸۶، جایزه بهترین آنونس در پنجمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان ایران، ۱۳۷۹، برگزیده دهمین دوسالانه ملی عکس ایران، ۱۳۸۵، برگزیده اولین دوسالانه بین المللی جهان اسلام، ۱۳۸۵، چهره برتر هنری سال استان خراسان به انتخاب مردم در پایگاه خبری خراسان آنلاین ۱۳۹۳، اخذ لوح تقدیر در بخش جریان های تاثیرگذار عکاسی ایران از هفتمین جایزه عکس مستقل شید به خاطر تلاش های مشفقانه در آموزش عکاسی، ۱۳۹۵.

علاقمندان برای شرکت در کارگاه آموزشی این مدرس توانمند می توانند امروز ۱۴ تیر ماه، رأس ساعت ۱۶:۳۰ به نگارستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند. /

کد خبر 309838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.