رقیب سابق ابراهیم‌زاده، حریف آینده کی‌روش

کسی که بیش از ۶ سال و نیم پیش در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا با منصور ابراهیم‌زاده دست و پنجه نرم کرد کمتر از ۲ ماه دیگر باید در مقدماتی جام جهانی با کارلوس کی‌روش روبرو شود.

به گزارش ایمنا، پس از برکناری اولی اشتیلیکه از سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی شین تائه یونگ جایگزین او شد. این مربی ۴۶ ساله کره‌ای سابقه هدایت سئونگنام ایلهوا و قهرمان کردن این تیم در آسیا را در کارنامه دارد. به عبارت بهتر، شین همان کسی است که در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۰ روی نیمکت سئونگنام حضور داشت و تیم کره‌ای را در دیدار منجر به پیروزی برابر ذوب‌آهن هدایت کرد.

به این ترتیب، مربی‌ای که پیشتر یک بار در دیدار پایانی لیگ قهرمانان با منصور ابراهیم‌زاده دست و پنجه نرم کرده است این بار باید در انتخابی جام جهانی با کارلوس کی‌روش روبرو شود با این تفاوت که مرتبه قبل ابراهیم‌زاده هم برای قهرمان کردن تیمش در آسیا تلاش می‌کرد اما نتیجه دیدار آینده ایران و کره جنوبی که کمتر از ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود تنها برای میزبان کره‌ای حکم مرگ و زندگی دارد چراکه تیم ملی نه تنها حضور خود در روسیه را به صورت صددرصد قطعی کرده‌ که صعودش به جام جهانی به عنوان تیم اول گروه نیز مسجل شده است.

کد خبر 309833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.