۶۲۰ نفر از تیران و کرون در مارتن کنکور شرکت می کنند

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۶۲۰ نفر از شهرستان تیران و کرون پنج شنبه و جمعه این هفته در مارتن کنکور به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز تیران شرکت می کنند.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری مقطع کارشناسی در سراسر کشور گفت: ۶۲۰ نفر از شهرستان تیران و کرون پنج شنبه و جمعه این هفته در مارتن کنکور در رشته های ریاضی، علوم تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون افزود: از کل جمعیت شرکت کنندگان در این آزمون ۳۸۱ نفر دختر و ۲۳۹ نفر پسر هستند که گروه علوم تجربی بیشترین متقاضی را در این آزمون در بین دختران و پسران دارد.

وی ادامه داد: کمترین میزان متقاضی در رشته هنر است که این آزمون ها در چهار حوزه برگزاری صبح و بعدازظهر انجام می شود وبرخی از ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری آن مشارکت دارند

مرزبان با اشاره به اینکه امسال این آزمون به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز تیران برگزار می شود، یادآورشد: مسئولیت این آزمون نیز بر عهده وزارت علوم و این دانشگاه در شهرستان تیران و کرون می باشد.

کد خبر 309806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.