مرکز پیشرفته پزشکی- ورزشی و توانبخشی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

رییس هیأت پزشکی- ورزشی استان اصفهان گفت: قرار است به‌منظور ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران با حمایت فدراسیون یکی از بهترین مراکز پیشرفته پزشکی- ورزشی و توانبخشی در اصفهان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باقری‌مقدم در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی- ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: با وجود همه تلاش‌ها و زحماتی که دکتر غلامرضا بارانی طی ۱۲ سال گذشته در این هیأت کشیده است که جای تشکر هم دارد اما مشکلاتی نیز وجود دارد. البته چون از ما خواسته شد به مشکلات اشاره نکنیم صحبتی در این‌باره نمی‌کنم.

وی گفت: بخشی از مشکلات که در آینده نیاز به توجه بیشتری دارد نارضایتی باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی از بیمه‌ ورزشی است چراکه هیأت‌های ورزشی سهم زیادی در پوشش بیمه‌ها داشته و انتظار دارند بازخورد بیمه‌های ورزشی، فعالیت‌ها و خدمات به هیأت‌ها برگردد که انتظار به‌جایی هم هست.

باقری‌مقدم بیان کرد:  تمامی تلاش و رسالت پزشکی- ورزشی و هیأت این است که در جهت پیشگیری و درمان آسیب‌ها، پوشش‌های پزشکی و سلامت ورزشکاران چه در بحث قهرمانی و چه در بحث همگانی قدم بردارند. همچنین سعی داریم خدمات پزشکی و توانبخشی را برای همه قهرمانان استان رایگان کنیم تا با اطمینان خاطر فعالیت کنند. در بخش‌های آموزشی، پیشگیری و درمان نیز به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی خاطرنشان کرد: حمایت از پیشکسوتان ورزشی از برنامه‌های مهمی است که برای دلگرمی قهرمانان باید انجام گیرد. همچنین از امسال درنظر داریم با حمایت فدراسیون یکی از بهترین مراکز پیشرفته پزشکی- ورزشی و توانبخشی را در اصفهان راه اندازی کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به ورزشکاران ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در صورت امکان هزینه‌های هیأت را کاهش می‌دهیم تا ارائه خدمات را به جامعه ورزشی بیشتر کنیم و در پایان دوره چهارساله باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی از کارنامه ارائه شده این هیأت رضایت داشته باشند.

باقری‌مقدم تأکید کرد: شهرستان‌ها واقعاً نیاز به تلاش بیشتر دارند، باید توسعه پیدا کنند و برای راه‌اندازی و تقویت واحدهای شهرستانی نیاز به توجه و تعامل با اداره‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله باشگاه‌ها و سازمان‌های ورزشی مثل شهرداری و آموزش و پرورش است تا همه به‌عنوان تیم کاری در استان، ورزش استان را ارتقا دهیم.  

کد خبر 309782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.