نگارخانه فرهنگی هنری نطنز در پارک ملت احداث می شود

نطنز - شهردار نطنز گفت: برای ایجاد فضای مورد نیاز نمایشگاه های فرهنگی هنری، نگارخانه نطنز در پارک ملت احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سید محسن تجویدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باغشهر تاریخی نطنز مشاهیر، مفاخر و هنرمندان فراوانی را در خود جای داده است که به عنوان مهد علم و هنر در استان اصفهان به شمار می آید و نیاز به فضاهای فرهنگی هنری در این شهر احساس می شود.

وی تصریح کرد: شهرداری نطنز با توجه به عدم وجود مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه های فرهنگی هنری مانند نمایشگاه های نقاشی، عکاسی، کتاب، برگزاری دوره های آموزشی هنری و محل تشکیل جلسات و گردهمایی های هنرمندان و در مجموع مکانی برای به تصویر کشیدن آثار هنرمندان نطنزی و با درخواست هنرمندان شهر و به ویژه پیگیری های عباس دهقانیان نطنزی که از هنرمندان این شهر است، مصمم شد نگارخانه ای در این باغشهر تاریخی احداث کند.

شهردار نطنز افزود: با بررسی هایی که صورت گرفت مققر شد در کنار پارک ملت نگارخانه ای  به مساحت ۱۳۰ مترمربع احداث شود که این پروژه با اقداماتی از جمله اجرای دیوار سنگی، اجرای سقف با تیرهای چوبی، نصب درب و دیگر عملیات عمرانی تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته است.

وی در پایان یادآور شد: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاه ها، کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف فردی و گروهی با حضور هنرمندان موفق در این مکان خواهیم بود.

کد خبر 309441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.