برگزاری همایش «در آسمان امین بر بال همایونی» در کتابخانه مرکزی

همایش "در آسمان امین بر بال همایونی" روز چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 8:30 صبح در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، رییس دفتر تخصصی بانوان آفتاب با بیان این مطلب گفت: همایش بین المللی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بانومجتهده امین(ره) و اولین سالگرد رحلت بانو علویه همایونی(ره) باعنوان "در آسمان امین بر بال همایونی" برگزار می شود.

لیلا لندی اظهار داشت: دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری مرکز حفظ و نشر اندیشه و آثار علویه همایونی و مشارکت موسسه صدر پویان ولایت همایش بین المللی"در آسمان امین بر بال همایونی" را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: این برنامه با حضور سخنرانان، علاقه مندان داخلی از جمله شهرهای قم، تهران، مشهد و مهمانان خارجی از کشورهای کانادا، فرانسه و لبنان همراه با معرفی، تقدیر و اهدای جوایز به مقالات برتر "زن مظهر خلاقیت ا..." برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کتاب "زن مظهر خلاقیت ا..." تألیف بانوهمایونی در قالب دو جلد که در یک مجلد به طبع رسیده، حاوی مطالبی است درباره منزلت، نقش و وظایف "زن" در فرهنگ اسلامی که مباحث کتاب با استناد به آیات قرآن و احادیث ائمه (ع) فراهم آمده است.

لندی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند روز چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 8:30 صبح به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

کد خبر 309293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.