پازل ناقص سپاهان و یک پرونده پیچیده

سپاهان برای تکمیل موفقیت‌آمیز پرونده نقل و انتقالاتی خود باید پایان مناسبی برای داستان سرور چپاروف رقم بزند اما این بازیکن همچنان وضعیتی مبهم و پیچیده دارد.

به گزارش ایمنا، استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل به این نتیجه رسیده بودند که نمی‌توانند روی سرور چپاروف به عنوان یکی از بازیکنان فصل آینده خود حساب باز کنند. خریدهای نقل و انتقالاتی آبی‌ها هم حکایتگر آن است که آنها عملاً امیدی به حضور ستاره ازبک در جمع خود نداشتند. با این وجود، باشگاه تهرانی همچنان مصرانه خود را مالک چپاروف می‌داند و البته از آن مهم‌تر اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هم حق را به جانب آنها می‌دهد.

از طرف دیگر، سپاهان برای تکمیل پازل تاکتیکی خود به جذب بازیکنی در پُست چپاورف نیاز دارد. اولویت اول زلاتکو کرانچار هم خود این بازیکن است اما او همچنان وضعیتی پیچیده دارد. از سوی دیگر، تا زمانی که تکلیف چپاروف مشخص نشود سپاهان سراغ گزینه‌های جایگزین نخواهد رفت.

شواهد و قرائن دست‌کم در ظاهر حاکی از آن است که استقلال پس از ناکامی در مجاب کردن چپاروف به حضور در این تیم به هیچ‌وجه قصد کوتاه آمدن در مقابل او را ندارد و این رویه کار باشگاه سپاهان را برای تمدید قرارداد با ملی‌پوش ازبکستانی سخت کرده است.

کد خبر 309289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.