ایران در جمع سه تیم برتر دنیا ایستاد/ حسرت مدال طلا برای ملی‌پوشان

تیم ملی تکواندو کشورمان بر سکوی سوم بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۷ با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور از روز شنبه (۳ تیرماه) به مدت یک هفته در سالن «تی وان آرنا» موجو پیگیری شد که در پایان و در بخش مردان، جوانان شایسته تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از کره جنوبی و روسیه عنوان سومی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
تیم ملی تکواندو کشورمان با میانگین سنی ۲۳ سال یکی از جوانترین تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان است که توانست همچنان حضور ایران بر روی سکوی قهرمانی جهان را برای هجدهمین سال حفظ نماید.
در بخش تیمی مردان کشورمان موفق شدند با کسب ۲ مدال نقره، یک برنز و ۴۶ امتیاز بر روی سکوی سوم بایستد. تیم کره جنوبی با ۳ مدال طلا، یک برنز ۶۷ امتیاز قهرمان شد و تیم روسیه با یک مدال طلا، ۳ نقره، یک برنز و ۶۲ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
همچنین تیم‌های آذربایجان، انگلستان، چین، چین تایپه، مکزیک، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند.
هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار به عنوان مربیان است.
همچنین در بخش زنان کیمیا علیزاده توانست تاریخ ساز شود و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را برای نخستین بار در بخش بانوان کسب کند.
مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان هدایت این تیم را برعهده داشتند.

کد خبر 308968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.