اعدام دو رزمنده الحشد الشعبی+تصاویر

گروه تروریستی داعش با اعدام دو نیروی الحشد الشعبی به آزادسازی شهر موصل به وسیله نیروهای ارتش و پلیس فدرال عراق واکنش نشان داد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، همزمان با اعلام آزادسازی شهر موصل مرکز استان نینوا از دست گروه تکفیری داعش این گروه تروریستی در اقدامی تلافی‌جویانه دو رزمنده الحشد الشعبی را اعدام کرد.

داعش با انتشار تصاویری این دو رزمنده را که «رعد خلف» و «نصیف جاسم محمد» نام دارند به ضرب گلوله‌ با سلاح‌های پیشرفته و از فاصله نزدیک به شهادت رساند.

این گروه تکفیری مدعی شده رعد خلف از فرماندهان الحشد الشعبی بوده است. مکان اعدام این دو رزمنده الحشد الشعبی در الانبار اعلام شده است.

این اولین واکنش گروه تروریستی داعش به آزادسازی شهر موصل به وسیله نیروهای ارتش و پلیس فدرال عراق محسوب می‌شود.

نیروهای ارتش عراق امروز پنج‌شنبه مسجد النوری در موصل را آزاد کردند. وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که داعش برای همیشه در موصل پایان یافته است.

این بیانیه اضافه کرده است که گروه تروریستی داعش در شهر موصل دیگر هیچ منطقه ای تحت تصرف ندارد و از هم گسستگی بزرگی در صفوف عناصر این گروه تروریستی وجود دارد.

مسجد تاریخی النوری که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در ژوئن ۲۰۱۴ دولت خود خوانده خود را در آن اعلام کرده بود، برای عناصر داعش اعتبار معنوی ویژه ای داشت و برای همین بیشترین مقاومت را در حفظ این موضع از خود نشان دادند.

عناصر این گروه وقتی متوجه شدند که دیگر قادر به حفظ این مکان نیستند، هفته گذشته در اقدامی جنایتکارانه این مسجد تاریخی و گلدسته آن را منفجر کردند.

کد خبر 308930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.