توجه به نیازهای جوانان دغدغه مدیران باشد/ پست های مدیریتی فرصتی طلایی برای خدمت به بندگان

خواهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی گفت: پست های مدیریتی فرصت طلایی است تا مدیران با خدمت به بندگان بتوانند از آن به عنوان باقیات و صالحاتی برای خود استفاده کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، خواهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن تشکر از شهردار اصفهان، اظهارکرد: این پست های مدیریتی فرصت طلایی است تا مدیران با خدمت به بندگان بتوانند از آن به عنوان باقیات و صالحاتی برای خود استفاده کنند.

وی از شهردار اصفهان که در ۷ تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی مراسم افتتاحیه برنامه ها را برگزار کردند قدردانی کرد و ادامه داد: شهید بهشتی توصیه می کرد که  اگر هر کسی به شما مراجعه کرد از نظر فیزیکی جای خود را با او عوض کنید و هر کاری از دستتان برآمد برایش انجام دهید.

خواهر دکتر شهید بهشتی اضافه کرد: روز به روز کشور و شهر اصفهان از جهات  مختلف در حال رشد و ترقی است که این موضوع باعث خوشحالی ما می شود.

وی بیان کرد: از خدواند توفیق هر چه بیشتر برای شما مدیران می خواهم ان شاء الله بنا به توصیه های رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای بتوانیم همگی انجام وظیفه کنیم و در جهت رفع مشکلات و دغدغه های جوانان تلاش کنیم.

کد خبر 308846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.