وجود امنیت و پاسداری از حق مردم، به عنوان اصلی‌ترین برنامه قوه قضاییه است

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: وجود امنیت و پاسداری از حق مردم، به عنوان اصلی‌ترین برنامه "قوه قضاییه" است.

حسین فراست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با تبریک آغاز هفته قوه قضاییه اظهارداشت: قوه قضاییه از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره توانسته در حفظ حقوق مردم، با قاطعیت، صلابت و راًفت اسلامی عمل کند.

وی گفت: وجود امنیت و پاسداری از حق مردم، به عنوان اصلی‌ترین برنامه "قوه قضاییه" است که با گذشت چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارنامه قابل قبولی در این زمینه داشته است.

فرماندار گلپایگان افزود: بخشی زیادی از امنیت بوجود آمده در کشور مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های مردان و زنان بی ادعای قوه قضائیه است که همواره نشان دادند اجرای عدالت و استیفای حقوق مردم با همه دشواری‌ها لذت بخش و مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب با شهادت خود در راستای احقاق حقوق مردم یک روز ماندگار و جاودانه را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند، تصریح کرد: روز هفتم تیرماه یادآور این که دشمنان قسم خورده کشور ایران از هیچ تلاش و کوششی در ضربه زدن به فرزندان کشور و انقلاب دریغ نخواهند کرد.

فراست با اشاره به اینکه هفتم تیرماه آغاز هفته قوه قضاییه است و جا دارد به همه نیروهای زحمتکش و پرتلاش قوه قضاییه و تلاش گران این عرصه، به خصوص مجموعه خدوم دستگاه قضای شهرستان تبریک و تهنیت می‌گویم، تأکید کرد: همواره باید  از خدمات شایسته دستگاه قضا در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر کرد. /

کد خبر 308745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.