اعتبار تملک دارایی بوئین میاندشت ۷۹درصد افزایش یافت

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: اعتبار تملک دارایی بوئین میاندشت ۷۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

ماشالله طحانیان زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، از رشد ۷۹ درصدی اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: میزان کل اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه ای شهرستان در سال جاری مبلغ ۲۶۴ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال است.

فرماندار بوئین میاندشت عنوان داشت: اعتبارات مذکور در قالب ۳۲ دستگاه اجرایی و با ۱۶۰ پروژه پیشنهادی دستگاه های اجرایی توزیع می شود.  

وی افزود: بیشترین رقم اعتباری توزیع شده بین  دستگاه های اجرایی از جمله آب شرب عمرانی شهری و روستایی، بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی است که  بر اساس اولویت بندی و با نگاه کاملاً کارشناسی صورت گرفته است.

 وی با بیان این که بوئین میاندشت نیازمند یک جهش بزرگ است و توجه خاص و ویژه ای را برای توسعه می‌طلبد، افزود:   اگر با شرایط فعلی به پیش برویم تغییر محسوسی در توسعه شهرستان روی نخواهد داد.

طحانیان زاده تاکید کرد: زیرساخت های شهرستان به جهت عقب ماندگی های گذشته ضعیف است و وقتی زیر ساخت مناسبی ایجاد نشود بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری نخواهد داشت.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای رفع محرومیت این شهرستان بکار گیرند و نباید منتطر اعتبارات ناچیز استان باشند.

فرماندار بوئین میاندشت با بیان این که نباید مسیر رشد و توسعه شهرستان متوقف شود، خاطر نشان کرد : امیدواریم در ارتباط با تأمین اعتبار ملی به این شهرستان توجه ویژه ای صورت پذیرد.

کد خبر 308689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.