لزوم تسریع در حل مشکلات شهرستان چادگان

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: خلاء های این شهرستان در زمینه فرهنگ، گردشگری، صنعت و اشتغال رفع گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مراسم اقامه  نماز عید فطر  با حضور  پرشور مردم شهرستان چادگان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز عید فطر شهر چادگان مهم‌ترین ثمره روزه‌داری و عبادات ماه مبارک رمضان را  کسب تقوای الهی  دانست و اظهار داشت: عید فطر، مظهر اتحاد و همدلی امت مسلمانان است.

وی با بیان این که دستاوردهای معنوی ماه  رمضان باید حفظ شود، افزود:  امید واریم  مسلمانان جهان بعد از ماه مبارک رمضان هم مثل همین ماه به طاعات و عبادات بپردازند و وحدت وهمدلی   خود رارا حفظ کنند تا دشمنان اسلام فکر تعرض  به خاک کشورهای اسلامی را نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چادگان با اشاره به حوادث تروریستی اخیر تهران گفت:  گر چه ترقه‌بازی دشمنان اسلام  در مجلس و حرم حضرت امام(ره) اتفاق تلخی بود اما  حمله موشکی فرزندان هوشیار سپاه سیلی محکمی به مواضع داعش در سوریه  بود.

وی با قدردانی از سپاه  گفت: این اقدام موشکی بار دیگر توان و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه چادگان در ادامه با مروری بر مشکلات شهرستان در بخش های فرهنگ، صنعت، اشتغال و بهداشت از فقدان  پارک مناسب ، مجتمع فرهنگی ، تالار عروسی ندارد، قطب صنعتی  وشهرک صنعتی در شهرستان انتقاد کرد.

وی  با بیان این که  استقرار بازارچه محلی اشتغال خوبی برای شهرستان ایجادمی کند،  عنوان داشت:  انتظار داریم مسئولان شهرستان در ایجاد وراه  اندازی بازارچه محلی اقدام کنند تا علاوه بر اشتغالزایی؛ محصولات فرهنگی، کشاورزی ولبنیات شهرستان با قیمت متعادل در اختیارمردم ومسافران قراربگیرد .

امام جمعه چادگان  در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مشکلات موجود در بخض فاضلاب شهر چادگان گفت: از آن جا که چادگان  در حاشیه رودخانه زاینده رود قراردارد می طلبد مسئولان  نسبت به تامین اعتبارات این پروژه اقدام کنند تا از ورود آب های آلوده به رودخانه جلوگیری شود.

وی در پایان وحدت و همدلی  مردم را مهم ترین عامل پیشرفت دانست.

کد خبر 308504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.