پیام عید فطر، وحدت و حفظ عبادات است

برخوار _ امام جمعه دولت آباد گفت: پیام عید سعید فطر تجلی حضور همگانی، وحدت، حفظ عبادات و تداوم بندگی خداست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار امام جمعه دولت آباد در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهر افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی و برنامه های مختلف در ماهواره و فضاهای مجازی بدنبال ضربه زدن به افکار و اعتقادات جوانان و نوجوان و از هم پاشیدن کانون خانواده هاست.

حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی گفت: توجه به عبادات و  حفظ برنامه های معنوی و مذهبی ماه میهمانی خدا سبب ایمن شدن در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن می شود.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی برای نابودی نظام، ‌برنامه های همه جانبه و مختلفی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، ‌فرهنگی و نظامی دارد.

 امام جمعه دولت آباد اظهار داشت: آنچه باعث وحشت و ترس مستکبران و دشمنان نظام شده، ‌اعتقادات و علاقه مردم به نظام و اسلام و حضور در برنامه های مختلف سیاسی و ملی است.

وی بدحجابی، گرایش به فرهنگ غرب، ‌دین گریزی و فضاهای ضد دینی و مسموم در شبکه های مجازی را از برنامه های دشمن علیه جوانان در زمینه فرهنگی بیان کرد.

حجت الاسلام محمود آبادی فشارهای اقتصادی، افزایش تحریمها و متعهد نبودن به برجام را نمونه ای از برنامه های اقتصادی دشمن علیه کشور نام برد.

وی افزایش اعتیاد صنعتی و سنتی و  طلاق را نمونه از برنامه های اجتماعی دشمن در کشور بیان کرد و گفت: هوشیاری، ‌بصیرت و حرکت در مسیر ولایت را سبب ایمن شدن از خطرات، ‌ تهاجم فرهنگی و  ‌آسیب های دشمن بیان کرد.

امام جمعه دولت آباد انسانها را مامور به عبادت دانس  و مهمترین دلایل پرستش خدا را خالق بودن و رب بودن خداوند متعال، ‌ رزاق بودن خدا و نبودن معبودی جز خدای یگانه دانست.

کد خبر 308486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.