کسانی که دودستگی‌ها ایجاد می‌کنند ، رفتارشان کمک به دشمنان نظام است

نطنز- امام جمعه بادرود در خطبه نماز عید سعید فطر گفت: کسانی که دودستگی‌ها را ایجاد می‌کنند بدانند رفتارشان کمک به دشمنان نظام است و در حقیقت همان هدفی که آنها می‌خواهند را دنبال می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت ااسلام علیرضا قاسمی صبح امروز پس از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی بادرود  در خطبه‌های نماز عید ،با اشاره به اینکه عید فطر نزد خدای متعال مقام و فضیلت بسیاری دارد، تا جایی که در نماز عید خدا را به حق این روز قسم می‌دهیم، بیان کرد: وجه اینکه این روز عید قرار گرفته این است که ماه مبارک رمضان که از نعمت‌های بزرگ خداست را درک کردیم و این توفیق جای شکر دارد.

امام جمعه بادرود  با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه خداست و مومنان در مهمانی خداوند بودند، ابراز کرد: چه افتخاری از این بالاتر که بنده مهمان خدایش باشد. ماهی که در آن به فرموده پیامبر(ص) هر یک نفس ثواب گفتن سبحان الله و خواب روزه دار ثواب عبادت دارد و تمام عبادات در این ماه قبول است، ولی از ماه شوال دیگر این طور نیست.

قاسمی گفت، امروز روزی است که ماهی با آن همه فیوضات را طی کرده‌ایم و باید عید بگیریم و برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنیم؛ چرا که امروز روز دعا و توبه است و باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم. از خدای متعال بخواهیم بعد از رمضان از ما سلب توفیق نشود و به ما کمک کند تا از گناه دور بمانیم.

وی در خطبه دوم  نماز عید سعید فطر گفت ، در روز قدس ملت ما سنگ تمام گذاشتند و در تمام شهرها مردم به خیابان‌ها آمدند و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند. دشمنانی که گاهی به دنبال براندازی نظام هستند وقتی این شکوه گسترده و همه جانبه ملت را می‌بینند مایوس می‌شوند چرا که با یک ملت از جان گذشته و فداکار کاری نمی‌توانند کنند.

امام جمعه بادرود  اضافه کرد: نباید به این شبهات اعتنا کرد و کسانی که دودستگی‌ها را ایجاد می‌کنند بدانند رفتارشان کمک به دشمنان نظام است و در حقیقت همان هدفی که آنها می‌خواهند را دنبال می‌کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از حال معنوی ماه مبارک رمضان به دنبال ارتقاء اخلاق و معنویت در جامعه باشیم و از هر حرکتی که موجب ایجاد خدشه و شبهه نسبت به اسلام و نظام و دودستگی بین مردم شود جلوگیری کنیم.

قاسمی امام جمعه بادرود در ادامه  خطبه نماز عید فطر به یکی از مطالبات به حق مردم منطقه بادرود اشاره کرد و گفت ، انصافا مردم سخت کوش و پر تلاش منطقه بادرود از جمله حامیان و مدافعان انقلاب اسلامی ، ولایت ورهبری و دولت هستند و انتظار دارند  مسوولان شهرستان و استان به ویژه دکتر مرتضی صفاری نماینده مجلس ؛مطالبه و خواسته آنان را در جهت  که همان  ارتقای بخش امامزاده -بادرود به شهرستان و فرمانداری بادرود  هست؛ پیگیری نمایند

کد خبر 308477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.