برخوار - فرماندار برخوار گفت: روز قدس یکی از میراث های ماندگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای عزت و سربلندی مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار اسفندیار تاجمیری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس از مناسبت های سیاسی و انقلابی و از میراث های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جهان اسلام است.

وی افزود: نیاز است این حضور با شکوه با رعایت وحدت و انسجام و توجه به مصالح نظام و منافع ملی کشور برگزار شود و با روش ها و ابزرهای روز پیام این حضور به افکار عمومی جهان و نسل های جدید انتقال یابد.

فرماندار برخوار اظهار داشت‌: با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و بویژه تحرکات تروریستی اخیر بدست گروه های تکفیری حضور بی نظیر مردم پیام آمادگی عمومی مردم برای دفاع از سیاست های کلی نظام و اعلام انزجار و نگرانی از ظلم و تعدی مستکبران و دفاع از مسلمانان بخصوص مردم بی دفاع فلسطین دارد.

وی حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را همانند سایر حضور در صحنه های سیاسی و ملی کشور بی نظیر و شایسته و همراه با شور و نشاط بیان کرد و از مردم شهرستان برخوار و  شرکت در ۵ راهپیمایی در شهرهای دولت آباد، ‌دستگرد، خورزوق، حبیب آباد ‌و کمشچه قدردانی کرد.

کد خبر 308078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.