رهنمود های رهبری مورد توجه و اقدام فوری مسئولان قرار بگیرد

چادگان - امام جمعه چادگان گفت:منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل مختلف به خصوص سند 2030 باید مورد توجه و اقدام فوری مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با قدردانی از مردم روزه دار و ولایی این شهرستان برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران اسلامی حامی مردم مسلمان جهان هستند وتا نابودی دشمنان از مردم بی دفاع فلسطین حمایت می کنند.

وی با بیان این که خط قرمز هایی در نظام هست که باید رعایت شود، اظهار داشت: تضعیف شورای نگهبان و رهبری و  ایجاد تفرقه و دو دستگی از خطوط قرمز است.

امام جمعه چادگان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در کشور بیان کرد: منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل مختلف  به خصوص سند 2030 باید مورد توجه و اقدام فوری مسئولان قرار بگیرد.
 حجت اسلام ابوالفضل سلیمانی با بیان این که تهدید های دشمنان ما را نمی ترساند تصریح کرد: دشمنان بدانند که اگر بخواهند امنیت ما را خدشه دارکنند پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.
وی با تاکید بر این که تحریم های آمریکا اثر گذار نخواهد بود، افزود:  نظام متکی به مردم است ، مردمی که با تمام توان جهت آبادانی این کشور قدم برداشته و روی پای خود ایستاده اند.

 امام جمعه چادگان روز قدس را منشا وحدت امت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده امام خمینی (ه) اسرائیل این غده سرطانی باید از عرصه روزگار محوشود قطعا از بین خواهد رفت و این نوید امام است.

سلیمانی با اشاره به حمله غرور آفرین سپاه پاسداران ایران اسلامی به مواضع داعش گفت: از اقتدار سپاه و نیروهای امنیتی به خاطر سیلی محکمی که به داعش زد تشکر می کنم چون کسی باور نمی کرد سپاه چنین قدرتی داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروهای انقلاب ثابت کردند که ایران  دیگر جای آن نیست که به فرموده رهبرمعظم زمان بزن درو باشد و کسی کاری کند و از دست این نظام در برود.

امام جمعه چادگان با تاکید بر لزوم تقویت بعد روحانی و عقلانی انسان، گفت:  ولایت مداری سنگ بنای ایمان است و باید خدا محور  و ولایت مدار بود تا ایمان  کامل باشد.

وی در پایان بر لزوم حل مشکلات شهرستان تاکید کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر مسئولان براری رفع کمبودهای شهرستان شد.

کد خبر 308052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.