آغاز طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمراستان اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امداد و نجات تابستانه این جمعیت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان، داریوش کریمی اظهار کرد: طرح امداد و نجات تابستانه در راستای حفظ آمادگی و پاسخگویی تیم ها و پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت استان به حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی با توجه به افزایش سفرها، از اول تیر لغایت پایان شهریور اجرا می شود.

وی افزود: ۳۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۲ پایگاه امداد کوهستان، یک پایگاه امداد ساحلی و دریایی و یک پایگاه امدا دهوایی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

کریمی افزود: همچنین یک هزار و ۲۱۰ نفر از نجاتگران داوطلب و ۷۵ نفر از پرسنل امدادی جمعیت با استفاده از ۸۰ دستگاه خودروی امدادی شامل آمبولانس و خودروی نجات، ۳ فروند قایق نجات دریایی، ۳۵ ست امداد و نجات کوهستان و یک فروند بالگرد میل ۱۷۱ امدادی در این طرح مشارکت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری، برنامه آماده سازی پایگاه ها، توان افزایی و بازآموزی نجاتگران برای برگزاری هرچه بهتر طرح مذکور انجام شده است، خاطرنشان کرد: از مردم بویژه مسافران تقاضا می شود در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

طرح امداد و نجات تابستانه استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

گفتنی است بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

کد خبر 308014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.