بصیرت، نبوغ سیاسی و وفاداری به میراث حضرت امام پیامدهای روز جهانی قدس است

رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی گفت: روز چهانی قدس میراث گران بهای حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران است که باید در حفاظت از آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام نیلی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان این مطلب گفت: یکی از اصلی ترین مباحث در عرصه سیاسی، تشخیص صحیح دشمن است که می تواند سمت و سوی فعالیت های ما را مشخص کرده و نسبت به مقابله با آن هشیارمان سازد.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان ارزشمندی که از مام خمینی و رهبر معظم انقلاب در این خصوص مطرح شده امروزه همه ملت ایران می دانند که دشمنان سه گانه کشور ما آمریکا، اسرائیل و وهابیت هستند که علیرغم برخورداری از تفاوت های مختلف، در اینکه آرزوی نابودی اسلام، مسلمین و به ویژه شیعیان جهان را در سر می پرورانند دارای تشابه و اشتراک هستند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه مقابله به نقشه های شوم دشمنان حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی است گفت: حضور مردم بدون تردید می تواند پاسخ مناسبی به تلاش بی ثمر این دشمنان باشد. همانطور که شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس نماد بسیار بارز و مشخصی از این حضور سیاسی است.

حجت الاسلام نیلی پور افزود: روز جهانی قدس دارای چندین پیامد مختلف ازسوی مردم ایران برای جهان است.

وی ادامه داد: نخست اینکه مردم ما نبوغ و شعور سیاسی خود را در پیش چشم جهانیان به معرض تماشا می گذارند.

وی قدرت تشخیص صحیح دشمنان ملت ایران را دیگر پیامد این راهپیمایی دانست و گفت: حفاظت و نگهداری از میراث گران بهای حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب پیامد دیگر این اقدام بزرگ است.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی در ادامه از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پس از حملات تروریستی تهران سخن گفت و عنوان کرد: این حادثه که اقدامی علیه امنیت ملی کشور ما بود باید از سوی مردم با پاسخی قاطع مواجه شود که حضور مردم در این راهپیمایی همان پاسخ قاطع خواهد بود.

وی در پایان افزود: امیدواریم مردم عزیزمان صبح فردا با وضو و زبان روزه در این راهپیمایی عظیم حاضر شده و یک بار دیگر وفاداری خود را نسبت به نظام و آرمان های آن اعلام نمایند./

کد خبر 307896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.