روز قدس نشانه تفکر عدالت خواهی انقلاب است/اعلام مسیرهای راهپیمایی در فریدن

فریدن- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن گفت: روز قدس نشانه تفکر عدالت خواهی و سازش ناپذیری انقلاب است.

عباسعلی مرشدی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  ظهور انقلاب اسلامی و ابتکار عمل امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را باعث تقویت بنیه دفاعی و ایجاد  روحیه دفاع از فلسطین در بین مردم  دانست و گفت: با تشکیل گروه های اسلامی و شکل گیری تفکر مقاومت اقتداری به وجودآمد که باعث شکل گیری تفکر حمایت از فلسطین در تمام دنیا شد.

وی روز قدس را  نشانه تفکر سازش ناپذیری و عدالت خواهی انقلاب دانست و تاکید کرد: : با توجه به تحرکات اخیر دشمنان در کشور، حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی روز قدس حامل پیام های مهمی برای بدخواهان خواهد بود.

 وی افزود:  امروز آمریکا و کشورهای غربی  هر کاری می کنند تا  بیداری  اسلامی را منحرف کنند وگرو های تروریستی را با این هدف تشکیل می دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن ، تاکید کرد: مسئله قدس مسئله کوچکی نیست؛ چرا که برای دنیای اسلام جنبه تامین امنیت دارد و هر کس به سهم خود در ایجاد این امنیت دخیل است و با توجه به بحران‌هایی منطقه این روز را مهم‌تر از پیش است.

مرشدی پور اقتدار و امنیت کشور را به وابسته به وجود استقامت دانست و گفت: روز قدس ، روز اعلام انزجار میلیون ها انسان آزاده در سراسر جهان از رژیم غا صب وجعلی اسراییل است.

وی ادامه داد:  رژیم  اسرائیل بیش از نیم قـرن است که ملتی آزاده ومستضعف را با انواع تجاوزات ، به خـاک وخـون می کشد وآنان را از خاک وسرزمین اجدادی شان بیرون می راند .

مرشدی پور شروع راهپیمایی روز قدس در شهر داران را  راس ساعت 11/30 صبح روز جمعه  اعلام کرد و افزود:  مراسم راهپیمایی روز قدس از جوار گلزار شهدا (لاین جنوبی بلوار آیت الله طالقانی) آغاز و در مسیر بلوار به سمت میدان شهرداری ، خیابان شهید بهشتی و مسجد صاحب الزمان (عج)، میعادگاه نماز جمعه شهر داران پایان می یابد.

وی افزود:  در شهر دامنه نیز  راهپیمایی روز قدس راس ساعت ۱۲ ظهراز مسیر میدان امام حسین (ع) خیابان شهدای غربی ،خیابان دارالحسین (ع) به سمت میعادگاه نماز جمعه می باشد .

کد خبر 307881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.