۵۱۰ هزار نفر در استان اصفهان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر۵۱۰ هزار نفر به صورت رایگان در شهرها و حاشیه شهرها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گرفته اند.

حسین بانکی در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: در استان اصفهان حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده هستند که متشکل از ۴۰۰ هزار نفر بیمه شده کارمند دولت، ۱۲۰ هزار نفر خانواده ایثارگران و جانبازان و مددجویان و طلاب، ۶۷۰ هزار بیمه شده روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می باشند.

وی  تصریح کرد: تمام خدماتی که به اقشار بیمه شده ارایه می شود مشمول تمام بیمه های درمانی پایه است و بیمه شدگان سلامت می توانند از ۸۰ بیمارستان خصوصی و دولتی خدمات دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر۵۱۰ هزار نفر به صورت رایگان در شهرها و حاشیه شهرها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گرفته اند. ، اظهارکرد: بیماران اعصاب و روان هم می توانند داروهای تحت پوشش بیمه ها که ۲۸۰۰ قلم دارو می باشد، استفاده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که بیمه نستند می توانند با ارایه شناسنامه و کارت ملی خود و افراد تحت تکفل  به دفاتر پیشخوان دولت  مراجعه کنند و با ورود اطلاعات خود به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گیرند.

بانکی خاطرنشان کرد: مددجویان بهزیستی هم تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند و مشمول همه امکانات بیمه ای می شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: بودجه بیمه سلامت از یک درصد هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود.

کد خبر 307734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.