ایران با شکست برابر روسیه با لیگ جهانی وداع کرد

تیم ملی والیبال کشورمان لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ را با شکست برابر روسیه به پایان رساند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان که با شکست مقابل آمریکا و لهستان در هفته سوم لیگ جهانی والیبال، فرصت صعود به مرحله دوم این دوره از مسابقات را از دست داده بود، از ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه امروز و در آخرین دیدار خود در این مسابقات به مصاف تیم ملی روسیه رفت.

فرهاد سال افزون، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، مجتبی میرزاجانپور، رضا قرا، مسعود غلامی و مهدی مرندی ترکیب اولیه تیم ملی کشورمان در این مسابقه را تشکیل می‌دادند.

ست نخست با برتری روسیه آغاز شد اما ایران موفق شد در امتیاز ۱۸ به این تیم برسد و در ادامه ۲۴ بر ۲۳ پیش بیفتد تا در آستانه پیروزی در این ست قرار بگیرد اما این پایان ماجرا نبود و روسیه در کمال ناباوری سه امتیاز بعدی را به حساب خود واریز کرد و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد.

روس‌ها در ست دوم برتر از ملی‌پوشان ایران بودند و این ست را هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ پشت سر گذاشتند اما در ست سوم دو تیم بازی نزدیک‌تری ارائه کردند. البته روسیه از وقت استراحت فنی دوم به بعد، فاصله امتیازی خود با ایران را بیشتر کرد و با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ در ست سوم، در مجموع به برتری ۳ بر صفر رسید.

به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان لیگ جهانی ۲۰۱۷ را با سه پیروزی (برابر لهستان، بلژیک، آرژانتین) و ۶ شکست (مقابل ایتالیا، برزیل، صربستان، آمریکا، لهستان، روسیه) به پایان رساند.

کد خبر 307385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.