مسئولان در تعامل با عربستان سعودی مراقب حفظ شأن و کرامت ایرانیان در مراسم حج باشند

فریدونشهر - امام جمعه فریدونشهر گفت: از مسئولان وزارت خارجه می خواهم که در تعامل با عربستان سعودی مراقب حفظ شأن و کرامت ایرانیان در مراسم حج باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت الاسلام اباصلت غفاری  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فریدونشهر؛ با تأکید بر این که همگی باید مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب باشیم، گفت: با وجود ظلم هایی که آل سعود به مسلمانان از مسلمانان یمن و بحرین گرفته تا ایرانیان می کند، اگر مسئولیتی داشتم، جلو حج تمتع را می گرفتم.

وی با اشاره به حمایت های آشکار عربستان از تروریست ها و حامیان آن ها، تصریح کرد:  از مسئولان وزارت خارجه می خواهم که  در تعامل با عربستان سعودی مراقب حفظ شأن و کرامت ایرانیان در مراسم حج باشند.

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که  ارتباط با آمریکای جهانخوار برای حل مشکلات بر خلاف مفهوم «توکل بر خدا» است، افزود:  اکثر مسئولان ما این مسائل را قبول دارند اما در عمل چیز دیگری از آن ها سر می زند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به مناسبت روز جهاد کشاورزی با اشاره به شرایط خوب آب و هوایی این شهرستان، خواستار جایگزینی کشت های با صرفه و پربازده از نظر اقتصادی در منطقه شد.

حجت الاسلام غفاری  تاکید کرد:  اراضی ملی شهرستان با قیمت پایین به جوانان بیکار برای انجام فعالیت های کشاورزی و تولیدی با هدف اشتغالزایی اختصاص یابد.

امام جمعه فریدونشهر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت نمود و گفت: منطق قرآن این است که اگر مسلمانی فریاد کمک انسانی را بشنود و کمکش نکند مسلمان نیست.

وی افزود: پشت پرده کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان در عربستان، بحرین، یمن، عراق و سوریه آمریکاست و هر کس با وجود ظلم هایی که روزانه از آمریکا و متحدانش شاهدیم، ذره ای علاقمند به رابطه با این کشورهای ظالم باشد، خائن به اسلام است.

حجت الاسلام غفاری با بیان این که بر اساس آموزه های اسلامی ما باید مخالف دولت ظالم آمریکا باشیم، تصریح کرد:  آمریکا توانایی رفع کدام یک از مشکلات ما را دارد که عده ای به دنبال رابطه با آمریکا هستند؟

کد خبر 307098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.