لزوم توجه بیشتر مسئولان به مشکلات روستاها

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: دست روستاییان را بگیرید و نسبت به مشکلات آنان رسیدگی کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته چادگان، با تاکید بر لزوم رعایت تقوا، اظهار داشت:  مرام مولای متقیان علی (ع) در حکومت‌داری، تربیت اولاد و خانواده‌داری باید برای ما شیعیان الگو باشد و در جامعه باید الگوها و درس‌های این بزرگوار را پیاده کنیم تا دیگر مشکلی در جامعه و خانواده نداشته باشیم.

امام‌جمعه چادگان  شب قدر را فرصت مناسبی برای نائل آمدن به درجات بالای معنوی دانست.

وی افزود: روحیه باید انقلابی و مذهبی باشد و نه رفاه‌طلبی و باید از فرصت‌ها  استفاده کرد چرا که شب قدر  محدود است و اگر غافل باشیم از دست می رود.

سلیمانی با بیان این که ۲۱ رمضان به ما یاد می‌دهد که درس خدامحوری باید در همه مراحل زندگی‌مان نمود داشته باشد، افزود: بحث نماز خیلی مهم است، جدی بگیرید این قضیه را دشمنان به دنبال همین هستند که این موضوع را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد:  بخشندگی و مهربانی را  از علی (ع) یاد بگیریم و در راه خدمت‌رسانی به مردم تهیدست تلاش کرده و  این اخلاق را الگوی کار خود قرار دهیم وباید حافظ بیت‌المال بود  چرا که امیرالمؤمنین (ع) چشم طمع نداشت.

امام جمعه چادگان به دیدار مسئولان کشور با رهبری معظم اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی کشور باید در راستای تأمین منافع ملی باشد، اهداف باید همین‌طور باشد، اسلامی بودن و مسلمان بودن از شرایط تأمین منافع ملی است، مکتب لیبرالیسم تأمین‌کننده اهداف نخواهد بود.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: تبریک عرض می‌کنم خدمت این جهادگران که واقعاً روحیه جهادی دارند که در امر خدمات‌رسانی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تلاش‌های زیادی کردند که برکسی پوشیده نیست.

وی به مشکلات شهرستان نیز اشاره داشت و اظهار کرد: بخش چناررود پشتوانه این منطقه است فرماندار، بخشدار، فرمانده سپاه، بانک‌ها به فکر روستاها باشید دست روستاییان را بگیرید و نسبت به مشکلات آنان رسیدگی کنید.

امام جمعه چادگان با خرسندی از پیروزی رزمندگان در نبرد با داعش گفت:  ملت ایران در جمعه آینده به صورت با شکوه در راهپیمایی  روز قدس شرکت خواهند کرد تا بار دیگر لرزه بر وجود دشمنان بیندازند.

کد خبر 307093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.