شهرک حمل و نقل زرین شهر درآتش غفلت وبی تدبیری/سکوت در برابر نادیده گرفتن حق  مردم جایزنیست

لنجان_امام جمعه زرین شهر با اشاره به مشکلات پیش روی شهرک حمل و نقل در زرین شهر، گفت: چرا پس از پیگیری های متعدد و طرح مسائل و مشکلات این مجموعه با حضور مدیران ارشد همچنان وضعیت شهرک حمل ونقل تعین تکلیف نشده است،مراقب باشیم روزی نرسد که ببینیم شهرستان لنجان هیچ سهمی از داشته های خود نبرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) این شهر اظهار کرد: مقام معطم رهبری در جمع مسئولان نظام نکته بسیار مهمی را مطرح نمودند که باید آویره گوش همه به ویژه مسئولان نظام شود.

وی افزود: ایشان  در خصوص دو قطبی شدن جامعه وآسیب های ان تذکرات مهمی را بیان نمودند چراکه اگر کشور دو قطبی شود آسیب های جدی وجبران ناپذیری خواهیم دید از این رو بعد از انتخابات باید همه دست در دست هم به سمت وحدت وهمدلی برویم، کشور بیش از هر چیزی به وحدت وهمدلی نیازمند است ودشمن  در کمین اختلاف و دو قطبی شدن ماست تا ضربه های خود را بزند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: از دیگر  منویات گهر بار و راهبردی مقام معظم رهبری در جمع شعرا،   آتش به اختیار بود که متاسفانه عده ای در کشور با فکر کوتاه  خود این را تعبیر به هرج و مرج کردند و با این حرف در زمین دشمن بازی کردند.

وی ادامه داد: اما آنها سخت در اشتباه هستند چراکه اتش به اختیار که آقا در خصوص مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی مطرح نمودند دقیقا منطبق با دستور اسلام است یعنی در برجی مسائل وقتی مسئولان در غفلت به سر می برند منتظر اقدام آنها نباشیم مثلا وقتی امر به معروف روی زمین مانده منتظر اقدام مسئولان نباشم خودمان وارد شویم وامر به معروف را نهادینه کنیم.

باقریان اضافه کرد: اگر در جای مسئولان برنامه ریزی ندارند مردم با قدرت وارد شود گاهی برخی ها تشنه قدرت وثروت هستند وکاری به مردم ندارند اینجا  نمی توان صبر کرد مردم با قدرت خودشان وارد شود واقدام انقلابی خود را انجام دهند، وقتی برای کسانی فقر و فرهنگ وبیکاری واعتیاد و گرفتاری های متعدد مهم نیست خوب چاره ی جز اتش به اختیار نداریم.

وی عنوان کرد: دشمنان سال ها بود به دنبال نا امن کردن ایران اسلامی بودند به همین علت با تمام قوا و ثروت های قارون های منطقه تلاش کردند اما قدرت اطلاعاتی وهوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی وانتظامی و جانفشانی مدافعان حرم  مانع جدی عملی کردن اقدامات  آنها بود.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: اما حادثه تروریستی کوری که داغعش هفته پیش در کشور انجام دادند باعث خیر شد و عده ای زیادی از تروریست در کشور دستگیر شدند واین اقدام کور تروریست ها هوشیاری  بیشتر و وحدت و همدلی همه ملت ایران را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: همه دنیا می داند که داعش و تروریست  برگرفته از اقدامات و حمایت و برنامه های آل سعود با دست های پشت پرده  آمریکا واسرائیل  بوده و در این میان پول های هنگفت قارون های خلیج فارس امروز بلای جان انسان های مظلوم وبی دفاع جهان شده است.

باقریان اذعان کرد: در این شرایط آل سعود با همراهی و همدلی فرعون برزگ می خواهد ایران را محور تروریست مطرح کند باید هوشیار باشم گرفتار توطئه های دشمنان در این خصوص نشویم و یکی از این هوشیاری ها را در هفته آینده یعنی روز قدس پیش رو داریم چراکه ما با روز جهانی قدس و زنده نگه داشتن فلسطین به دنیا نشان داده ونشان می دهیم که ما حامی مستضعفین جهان و ضد و تروریست واستکبار هستیم.

وی یاداور شد: روحیه  انقلابی جهاد سازندگی در زمان های تاسیس جهاد منشا برکات زیادی در آبادانی روستاها و شهرها  و دفاع مقدس بودند که متاسفانه این روحیه کم کم از بین رفت، ما ضمن تقدیر از اقدامات جهاد کشاورزی خواستار توجه جدی به قشر مظلوم  کشاورز در شهرستان لنجان هستیم وباید توج داشت که نباید این قشر اینقدر آسیب ببیند.

امام جمعه زرین شهر متذکر شد: مسئولان توجه داشته باشند که نباید محصولات کشاورزان گرفتار دلال بازی شود و سهم انها از محصول شان که با زحمت بسیار تولید شد سهم ناچیزی باشد  چراکه کشاورزان واقعا قشر مظلوم جامعه ما به شمار می ایند و مسئولان برای حفظ کشاورزی وتقویت کشاورزی به ویژه حفظ کشاورزی روستاها  سالها است شعار صنعتی شدن را می دهند و ما هنور نفهمیدم که صنعیی شدن  کشاورزی روستاها چیست و چگونه محقق می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما برای تامین و حفظ منافع شهرستان ومنطقه با هیج کسی رو درباسی نداریم، گفت: ما برای حفط منافع شهرستان از تهدید ها و  تهمت ها نمی ترسیم، چرا برخی آینده این شهرستان را در نظر نمی گیرند؟   چرا هرچند به عنوان منطقه صنعتی مطرح هستیم اما مردم شهرستان هیچ سهمی در حمل ونقل محصولات  صنعتی ندارند؟

باقریان تصریح کرد: ما درگیر جناح بازی ها وسیاسی بازی ها نمی شویم چرا که اهداف بزرگتری داریم، شهرستان لنجان امتیازات و آسیب های بسیاری را در دل خود  جای داده و باید با وحدت وهمدلی به سمت حفظ منافع  شهرستان حرکت کنیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی شهرک حمل و نقل در زرین شهر، خاطرنشان کرد: چرا پس از پیگیری های متعدد و طرح مسائل و مشکلات این مجموعه با حضور مدیران ارشد همچنان شهرک حمل ونقل تعین تکلیف نشده است؟ مراقب باشیم یک روزی نرسد که هم زمین های شهر را به برخی افراد سود جو بدهیم هم پول هایمان را که حق مردم است و بعد هم ببینیم شهرستان لنجان هیچ سهمی نبرده است.

امام جمعه زرین شهر در پایان تاکید کرد:  به همه تذکر میدهم  در خصوص رفع مشکل حمل ونقل قبل از هر بحرانی اقدام نمایند.

کد خبر 307076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.