انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اتاق فکر سازمان‌های مختلف است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: با اعتقاد قلبی انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان را راه‌اندازی کرده‌ایم تا جوانان ورزشکار بتوانند از تجربیات چندین ساله پیشکسوتان استفاده کنند.

اصغر کشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان، اظهار کرد: به دستور مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان مکانی برای گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان درنظر گرفتیم و همچنین تعمیرات اساسی و تجهیز این محل را نیز برعهده داشتیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بیش از ۷۰ میلیون تومان برای تعمیرات و تجهیز این انجمن هزینه کرده‌اند.

وی ادامه داد: شکل‌گیری این انجمن در ورزش استان و شهر بسیار مؤثر است و می‌تواند فواید خوبی را به دنبال داشته باشد.

کشاورز راد بیان کرد: پیشکسوتان با در اختیار داشتن تجربه‌های زیادی که در زمینه ورزش کسب کرده‌اند می‌توانند سرمشق و الگویی برای جوانان ورزشکار باشند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: احترام گذاشتن به انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان و حضور پیشکسوتان در کنار یکدیگر به جوانان ورزشکار این نکته را توصیه می‌کند اگر اخلاق را در رأس تلاش‌های حرفه‌ای خود قرار دهند در آینده قطعاً مورد احترام سایرین قرار می‌گیرند و در هر مکانی از آنان استقبال می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل انجمن ورزش پیشکسوتان اصفهان بدون شک باعث رغبت جوانان در انجام فعالیت‌های اخلاقی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای می‌شود.

کشاورز راد عنوان کرد: اعضای هیأت امنای این انجمن از پیشکسوتان ورزشی انتخاب شده‌اند تا این مکان اتاق فکری برای در اختیار گذاشتن تجربیات چندین ساله پیشکسوتان ورزش اصفهان و در اختیار گذاشتن تجربیات خود به مجموعه‌ها و ارگان‌های ورزشی که فعالیت‌های ورزشی در حوزه شهر اصفهان و کشور انجام می‌دهند، باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیشکسوتان عمر و زندگی خود را در ورزش سپری کرده‌اند و در تورنمنت‌های مختلف ملی، آسیایی و جهانی عنوان‌های زیادی را برای شهر و کشورمان به ارمغان آورده‌ و همیشه باعث سربلندی کشور و نظام ما بوده‌اند و با اعتقاد قلبی‌مان این انجمن را راه‌اندازی کرده‌ایم و در حد توان هر کمکی از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

کد خبر 306560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.