انتشار فراخوان مسابقۀ طراحی پوستر حجاب و عفاف

مسابقۀ طراحی پوستر عفاف و حجاب، ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب در شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری شاهین شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فراخوان مسابقۀ طراحی پوستر عفاف و حجاب را منتشر کرده است.

بر اساس این فراخوان شرایط شرکت در این مسابقه به شرح زیر است:

 آثار باید در سایز حداقل ۴۰*۳۰ و حداکثر ۷۰*۵۰ به صورت افقی یا عمودی باشد. ـ

آثار به صورت چاپ شده و بر روی شاسی به همراه لوح فشرده اثر به صورت لایه باز با سایز واقعی و کیفیت ۳۰۰ DPI و عکس ارسال شود.

مشخصات طراح، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی، شماره تماس، تکنیک طراحی و عنوان اثر باید در فایل word بر روی لوح فشرده ضمیمه باشد.

آثاری که فایل لایه باز و فایل مشخصات آن را پیوست نداشته باشد در مسابقه شرکت داده نمی شود.

در صورتی که در هر مرحله اثبات شود مالکیت معنوی اثر متعلق به هنرمند دیگری است، ضمن خارج کردن اثر از مسابقه، کلیه مسئولیت آن برعهده ارائه دهنده است.

حق نشر و استفاده از آثار و یا بخشی از آن به هر صورت با ذکر نام طراح برای سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر محفوظ است.

گفتنی است، کلیه آثار در روز ۲۱ تیرماه، مصادف با روز عفاف و حجاب در «نگارخانه آفتاب» شاهین شهر به نمایش در می آیند و نتیجۀ مسابقه نیز در همین روز اعلام می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ تیر ماه مهلت دارند آثار خود را به صورت حضوری به آدرس  شاهین شهر، میدان فاطمیه، ساختمان نگارستان، طبقه چهارم، سازمان فرهنگی  ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر، واحد روابط عمومی تحویل دهند./

کد خبر 306530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.