الحاق نیروهای سوری و عراقی در مرز مشترک

دریاسالار علی میهوب با اعلام بیانیه رسمی ارتش این کشور مبنی بر الحاق با نیروهای رزمی و مردمی عراق در مرزهای دو کشور در شمال شرق منطقه مرزی تَنف، از سیطره بر تعداد قابل توجهی از نقاط استراتژیک در عمق صحرای سوریه خبر داد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا  به نقل از تلویزیون سوریه،  دریاسالار علی میهوب سخنگوی نیروهای مسلح سوریه با اعلام بیانیه رسمی ارتش این کشور مبنی بر الحاق با نیروهای رزمی و مردمی عراق در مرزهای دو کشور در شمال شرق منطقه مرزی تَنف، از سیطره بر تعداد قابل توجهی از نقاط استراتژیک در عمق صحرای سوریه خبر داد.

سخنگوی ارتش سوریه مساحت منطقه آزادشده در جنوب و شرق تدمر، مکان آغاز عملیات، را 20 هزار کیلومتر مربع، و این عملیات را تحولی بزرگ در نبرد با تروریست‌ها عنوان کرد.

دریاسالار میهوب در پایان این بیانیه، پیرامون هر نوع حمله از سوی ائتلاف بین‌المللی تحت فرمان ارتش آمریکا به نیروهای سوری و هم‌پیمانان آنان، که برای ممانعت از پیشروی در نبرد با تروریست‌ها صورت می‌گیرد، به طرف‌های غربی هشدار داد و اعلام کرد نبرد با داعش، النصره و دیگر گروه‌های تروریستی تا پاکسازی کامل سوریه از وجود آنان و بازگشت امنیت و ثبات به این کشور ادامه خواهد یافت.

کد خبر 306355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.