هدف از تشکیل جلسات در فرمانداری و ادارات صرفا ارائه آمار نباشد

دهاقان- نماینده مردم دهاقان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست هدف از تشکیل جلسات در فرمانداری وادارات صرفا بیان آمار نباشد بلکه خروجی جلسات نتیجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، سمیه محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان، اظهار داشت: در چند روز گذشته تجمعات مردمی و کارکنان بعضی از شرکت ها در مجلس شورای اسلامی زیادتر بود و همین نیز باعث ورود آسان تر تروریست ها به ساختمان نمایندگان مجلس شد.

وی باتوجه به درگیری های چند ساعته تروریست ها در مجلس شورای اسلامی و هلاکت آنها، اذعان داشت: مهم ترین درسی که ما آموختیم، حفظ امنیت بود و ایجاد امنیت نه تنها وظیفه نیروی انتظامی و سپاه وارتش و...است، بلکه همه ما مردم و مسئولان نیز نقش داریم.

نمایبنده مردم دهاقان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به ایرانی الاصل بودن تروریست ها، خاطر نشان کرد: دشمنان ما از هر نظر آنها را هدایت می کردند که به نظام لطمه وارد سازند.

محمودی، خطاب به مسئولان تصریح کرد: هدف از تشکیل جلسات در فرمانداری و ادارات صرفا بیان آمار نباشد باید کار انجام شود و این نشست ها نتیجه داشته باشد همچنین مساله آسیبب های اجتماعی نیز باید به طور جد پرداخته شود.

وی افزود: مردم از من وظیفه نمایندگی نمی خواهند بلکه مطالبه مسائلی هستند که وظیفه مسئولان دولتی است، روسا باید در محافل عمومی نظیر نماز جمعه حاضر شوند و به ارائه عملکرد، مشکلات و برنامه های ادارات خود بپردازند و بامردم شفاف صحبت کنند.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از مدیران ارشد استانی به روسای ادارات شهرستان ها گفته اند با نمایندگان مجلس صحبت نکنید اما این را بدانند که ما زمانی می توانیم از مشکلات دفاع کنیم که برنامه و مشکلات را بدانیم، افراد از میز و بالادستی خود ترس نداشته باشند، متاسفانه مسئولان سکوت می کنند و ما می گوییم شرایط خوب است.

محمودی با توجه به حضور 89درصدی مردم دهاقان در انتخابات ماه گذشته، اظهار داشت: افزایش 30درصدی حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده این بود که مردم با مشکلاتی که داشتند اما نسبت به نظام احساس وظیفه کردند و به پای صندوق های رای آمدند و اکنون نوبت دولت است که نقش خوبی را ایفا نماید./

کد خبر 306326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.