هینن: ای کاش سعید معروف بلژیکی بود

سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک با بیان اینکه ای کاش سعید معروف بلژیکی بود، گفت: تیم ایران شایسته پیروزی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویتال هینن پس از شکست ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل تیم ملی ایران در نشست خبری، گفت: سوالی که بعد از این باخت از خودم دارم این است که چطور می‌شود، ملیت بعضی بازیکنان ایران را به بلژیکی تغییر دهم!
وی ادامه داد: تیم بلژیک پاسور خوبی دارد اما ای کاش سعید معروف بلژیکی بود. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک تصریح کرد: در ست اول این دیدار به طور کامل کنترل بازی را در دست داشتیم اما رفته رفته ایران بر بازی مسلط شد. به اعتقاد من تیم ایران شایسته این پیروزی بود.
هینن با اشاره به این که بازی پنج سته کار را سخت کرد، افزود: بازیکنان تیم من وقتی که زمان بازی طولانی شد، خسته شدند و این خستگی روندشان را دچار مشکل کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک ادامه داد: تقریباً از عملکرد تیمم راضی هستم اما این رضایت به طور کامل نیست. باید بدانیم که مقابل این جمعیت و این تیم بازی کردن آسان نیست.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به مصاف صربستان می‌رود و در دیدار نخست امروز تیم‌های بلژیک و آرژانتین به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 306147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.