اوصاف آیت الله مستجابی قابل وصف نیست

نماینده ولی ققیه و امام جمعه اصفهان گفت:اوصاف آیت الله مستجابی برای کسانی که ایشان را از نزدیک می شناسند قابل وصف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله طباطبایی نژاد دقایقی قبل ضمن حضور در مراسم تجلیل از آیت الله سید مرتضی مستجابی که به همت شهرداری اصفهان هم اکنون در کاخ موزه چهلستون درحال برگزاری است عنوان کرد: ولادت باسعادت حضرت امام مجتبی(ع) را تبریک می گویم و امیدوارم خداوند عیدی فردای ما را نابودی دشمنان اسلام و آمریکا و هم پیمانانش قرار دهد.

وی ادامه داد: من از از شهردار و شهرداری محترم اصفهان که لطف کردند و این جلسه را برگزار کردند تشکر می کنم. جلسه ای که برای تجلیل از یک انسان عالم دانشمند و شخصیتی برپا شده است که در طول 75 سال به عالم اسلام خدمت صادقانه کردند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بهتر بود این مراسم در زمان دیگری برگزار می شد اظهار داشت: اگر این مراسم در زمانی برگزار می شد که حوزه علمیه دایر بود طلاب می توانستند در آن شرکت نمایند.

وی درباره شخصیت آیت الله مستجابی گفت: تا کسی با حضرت آیت الله مستجابی از نزدیک همنشینی نداشته باشد نمی تواند خصوصیات ایشان را بیان کند و کسی هم که به ایشان نزدیک شود باز اوصاف ایشان را غیرقابل وصف می بیند.

وی خاندان صدر و آیت الله مستجابی را افتحاری برای ایران و ایرانیان دانست و گفت: آیت الله مستجابی دارای روحیه پهلوانی، قهرمانی و ایثار هستند و از از جان و مال خود برای دین مبین اسلام گذشته اند. ایشان در نزدیکی منزل خود درمانگاهی را بنا کرده اند برای مردم و این مصداقی از مردانگی و پهلوانی است./

کد خبر 306142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.