حرکات تروریستی دشمن برای ترساندن مردم ایران آب در هاونگ کوبیدن است

دهاقان- امام جمعه دهاقان،حرکات تروریستی دشمنان برای ترساندن مردم ایران را" آب در هاونگ کوبیدن" عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:در کشور ما تا بحال نزدیک17هزار نفر توسط منافقین شهید وقربانی تروریست شده اند ،از جمله ریاست قوه قضائیه،نخست وزیر ونمایندگان مجلس وشهدا وهم چنین مردم کوچه وبازار،ما به منافقین می گوییم مارااز ترور نترسانید که آب در هاونگ کوبیدن است .

وی،گفت:براساس بیانیه برخی از تحلیلگران،تحولاتی که رخ داده شده است حاصل سفر رییس جمهور پول پرست آمریکا بوده اما آن کسانی که فکر می کنند در کنارشان تابع این نظر باشند وفکر می کنند وعده ها وچراغ سبز روشن کردن به سوی آنهاست کشورشان رااز بابت مشکلات رهایی می یابد وبسیار فکر ها دارند بدانند پول هایشان را باخته اند.

خطیب نماز جمعه دهاقان،تصریح کرد:این گونه نیست که با تحت الشعاع قراردادن ایران در زمینه های سیاسی،اقتصادی و...ملت را وادار به شکست قرار می دهند،آنان که این طراحی ها را انجام داده اند بدانند کارآزموده را آزمودن خطاست چراکه قبلا هم از ملت ما شکست خورده اند.

حجت الاسلام رضوانی باتوجه به قراردادهای چندصد میلیاردی دشمن برای کوبیدن کشور ما،اذعان داشت:دردرجه اول آتش این قضایا دامن خودشان را می گیرد ،سخن رهبر ما که می فرماید:در خلیج فارس سنگ انداختن در خانه شیشه ای است ،در حباب هایی که نشته اند اول این سنگ ها به خودشان می خورد .

وی بااشاره به اینکه حرکت کور تروریستی چهارشنبه گذشته در دومکان مقدس هیچ ارزش ضد امنیتی ندارد،خاطر نشان کرد:این کار را که یک نفر جلیقه ای بپوشد ودرفضایی از طیفی عبور کند وخودرا منحدم سازد رایک بچه هم می تواند انجام دهد امااین ها خودشان را به درک واصل کرده اند ،مااز این صدای ترقه ها بسیبار شنیده ایم وهیچ تروریستی نمی تواند ملت مارااز صحنه خارج کند.

امام جمعه دهاقان،افزود:مجلس ما درزمانی که تروریست ها در آن بالا داشتند قایم باشک در می آوردند وخودرا به درک واصل می نمودند ومردمی راکه برای حل مشکلاتشان به مجلس رجوع کرده رابه گلوله بسته بودند ،امانمایندگان مجلس خودرا موظف به قانون کرده بودند که اگر در کشور های شما چنین برنامه ای بود نمایندگانتان  از ترس فرار می کردند.

حجت الاسلام رضوانی ،تاکید کرد:این حرکت ورفتارها مورد انسجام بیشتر وعزم جدی دربرابر تروریست ها شده وتاریخ ایران نیز ثابت کرده است درهرزمانی مردم ایران حافظ منابع ومنافع ملی خود هستند.

وی گفت:این حرکات برای ماثابت کرد که دردنیا یک محور شرارت وجود دارد وآن آمریکاست .

                           

کد خبر 306097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.