جبران کاستی های ارومیه در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: جبران کاستی های ارومیه و رسیدگی به بافت‌های فرسوده در کنار ایجاد اماکن تفریحی و گردشگری در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گی

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی، منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: باید توسعه و عقب‌ ماندگی شهر را جبران کنیم و به تراز پیشرفت و توسعه بسان شهرهای همسایه‌ برسیم.

پناهی اظهارداشت: امروز جامعه به شادی و نشاط نیاز دارد و به لطف خدا سخت‌افزار این موضوع را در محلات به وجود آورده‌ایم و تمامی اقدامات خود را بر اساس محور محلات پیش می‌بریم و احداث فرهنگ‌سراهای بیشتر جزو برنامه‌های ما در شورای شهر آینده است.

وی گفت: از چهاردهم مردادماه که دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع می‌شود برنامه‌های خود را به صورت جدی آغاز می‌کنیم و در این میان ایجاد زیرساخت‌ها در محلات در رأس امورات قرار دارد و مقدماتی که برای راه ادازی شهربازی ارومیه را که در دوره قبل ایجادشده بود را توسعه می‌دهیم.

پناهی تأکید کرد: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه درآمد پایدار ایجاد خواهیم کرد و تقویت تفرج‌گاه‌ها و ایجاد جذبه‌های مختلف از جمله گردشگری یکی از گام‌های مؤثر در این زمینه است.

کد خبر 306016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.