مجتبی بدون یحیی رستگار نشد

هشت ماه پس از جدایی نه چندان مسالمت‌آمیز سرمربی سابق ذوب‌آهن، جانشین و دستیار سابقش نیز عاقبت خوشی در تیم اصفهانی پیدا نکرد.

به گزارش ایمنا، بسیاری مجتبی حسینی را مغز متفکر کادر فنی تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی می‌دانستند. روند موفقیت‌آمیز ذوب‌آهن پس از برکناری گل‌محمدی اما مزید بر علت شد تا نام حسینی دیگر نه به عنوان دستیار یحیی که در کسوت یک پدیده جدید سرمربیگری در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیفتد.

روزگار خوش سرمربی جدید ذوب‌آهن اما بیشتر از سه ماه دوام نداشت و با حذف ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی این تیم از دفاع از ۲ دوره عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها بازماند. پس از این ناکامی روند خوب ذوب‌آهن در لیگ برتر تا مدتی ادامه پیدا کرد تا اینکه تیم اصفهانی در این مسابقات هم در سراشیبی سقوط قرار گرفت. ذوب‌آهن که تا قبل از هفته بیستم در ۱۲ مسابقه تحت هدایت حسینی تنها متحمل یک باخت شده بود پس از آن چهار شکست پیاپی را تجربه کرد و سیر قهقرایی‌اش تا جایی ادامه یافت که جایگاه سومی جدول و به تبع آن سهمیه آسیایی را هم از دست داد.

ناکامی ذوب‌آهن در مقطع پایانی لیگ برتر به لیگ قهرمانان هم تسری پیدا نکرد تا تیم اصفهانی تنها نماینده ایران باشد که به موفق صعود به دور حذفی این مسابقات نشد.

ناکامی ذوب‌آهن در این سه جبهه هیأت مدیره باشگاه را درباره توانایی‌های این مربی ۴۳ ساله دچار تردید کرد و در نهایت به این نتیجه منجر شد که همکاری حسینی با ذوب‌آهن فراتر از یک فصل نرود.

کد خبر 305960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.