جرعه ای از معرفت شهدا (۱)

همسر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی:من آن شب بیشتر به عمق اخلاص ومعنویت همسرم پی بردم خواندن زیارت عاشورا کارهمیشگی ایشان بود هرصبح وشام باتمام وجودش میخواند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، خاطره ای از همسر شهید مدافع حرم علی شاهسنایی در خصوص شب عروسیشان را با هم میخوانیم:

شب عروسی هنگام برگشتن ازآتلیه علی آقا به من گفتند اگر موافق باشید قبل ازرفتن پیش مهمانها اول برویم خانه خودمان ونمازمان راباهم بخوانیم یک نماز دونفره عاشقانه واین هم درحالی بود که مرتب خانوادهامون به ایشان زنگ میزدند که چرا نمی آیید مهمانها منتظرند من هم گفتم قبول فقط جواب آنها باشما.

ایشان هم گفتند مشکلی نیست موبایلم را برای یک ساعت میگذارم روی بی صدا تامتوجه نشویم بعد باهم به خانه پرازمهرو محبتمان رفتیم وبعد ازنمازبه پیشنهاد ایشان یک زیارت عاشورای دلچسب دونفره خواندیم بنای زندگیمان را بامعنویت بنا کردیم وبه عقیده من این بهترین زیارت عاشورایی بود که تا حالا خوانده بودم.

من آن شب بیشتر به عمق اخلاص ومعنویت همسرم پی بردم خواندن زیارت عاشورا کارهمیشگی ایشان بود هرصبح وشام باتمام وجودش میخواند وسفارششان هم به من همین بود که هیچ موقع خواندن زیارت عاشورا رافراموش نکن که من هرچه دارم ازبرکات همین است حتی ازسوریه هم که تماس میگرفتند مرتب این موضوع رایادآوری میکردند.

کد خبر 305738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.