لایی خورد و جای برادر را گرفت

سعید آقایی پنج هفته پس از آنکه در ورزشگاه نقش جهان مقهور دریبل هنرمندانه مهرداد محمدی شد جای برادر لژیونر بازیکن سپاهان را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی گرفت.

به گزارش ایمنا، حدود چهل روز پیش بود که سپاهان و تراکتورسازی از هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. در آن مسابقه سپاهان در پایان هر نیمه یک گل به تراکتورسازی زد تا با برتری برابر میهمان تبریزی موقتاً امیدوار به کسب سهمیه آسیایی شود.

گل اول سپاهان در آن دیدار حاصل هنرنمایی فردی مهرداد محمدی بود که با لایی زدن به سعید آقایی خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد تا در آن واحد ۲ بازیکن ملی‌پوش حریف را مغلوب کرده باشد.

جالب آنکه بازیکنی که از محمدی دریبل خورد در بازی دوستانه برابر مونته‌نگرو در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی به میدان رفت و این همان منطقه‌ای است که در ماه‌های گذشته در مالکیت برادر دوقلو و لژیونر مهرداد بود.

میلاد محمدی که تا پیش از این جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی را تا حدودی تثبیت کرده بود حالا یک رقیب جدی پیش روی خود می‌بیند. باید دید کی‌روش در بازی با ازبکستان از کدامیک از این ۲ بازیکن جوان به عنوان مدافع چپ تیمش استفاده خواهد کرد هرچند که شانس محمدی به مراتب بیشتر به نظر می‌رسد.

کد خبر 305692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.