همکاری مردم و مسئولان در تحقق برنامه های آموزش و پرورش لازم است

تیران-مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: با توجه به جایگاه آموزش و پرورش و محدودیت های این وزارتخانه همکاری مردم و مسولان در تحقق برنامه های این سازمان لازم است.

علیرضا مرزبان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: با توجه به جایگاه آموزش و پرورش و محدودیت های این وزارتخانه همکاری مردم و مسولان در تحقق برنامه های این سازمان لازم است.

وی افزود: بر اساس تدابیر وزیر آموزش و پرورش مدیران مدارس باید بستر را برای مشارکت مردم در فعالیت های آموزشی و پرورشی در چهارچوب قانون فراهم سازند و درب مدارس به روی همه مردم باز باشد زیرا آموزش و پرورش متعلق به همه است.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به همکاری خیرین و مسئولان استانی در رفع نیازهای مدارس بیان داشت: سرویس بهداشتی مختلط در مدارس مختلط روستایی از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش بودکه در یک برنامه چهار ساله با کمک و مساعدت استاندار اصفهان و اداره کل نوسازی این چالش رفع شد.

وی ادامه داد: بهسازی، مقاوم سازی و احداث مدارس و تکمیل پروژه های آموزش و پرورش و احداث فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون بر رشد قبولی در آزمون های علمی، فرهنگی و آموزشی را از اتفاقات اخیر دانست و گفت: افزایش قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری و کسب رتبه های زیر هزار و افزایش میزان کسب رتبه دانش اموزن در مسابقات علمی و آموزشی و پرورشی از افتخارات آموزش و پرورش در این مدت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تسهیلات برای معلمان و فرهنگیان و اختصاص تسهیلات بانکی و خدمات رفاهی برای قشر معلم با توجه به تدابیر دولت در مقایسه با گذشته رشد بالایی داشته است.

کد خبر 305682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.