عجله شماره یک و سلب فرصت از رقبا

شماره یک تیم ملی برخلاف سایر همبازیانش در پرسپولیس بدون فوت وقت خود را به اردوی تیم ملی رساند تا حتی بازی دوستانه با مونته‌نگرو را هم از دست نداده باشد.

به گزارش ایمنا، تا پیش از این تصور می‌شد که در غیاب شماره یک تیم ملی که درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود سایر دروازه‌بانان ملی‌پوش این فرصت را خواهند یافت تا در دیدار دوستانه برابر مونته‌نگرو به میدان بروند اما عجله عجیب علیرضا بیرانوند برای رساندن خود به اردوی تیم ملی معادلات را به هم زد. دروازه‌بان پرسپولیس برخلاف سایر ملی‌پوشان این تیم که کار خود را از اردوی تهران شروع می‌کنند پس از بازی با لخویا مستقیماً از قطر به اتریش رفت تا جمع دروازه‌بانان در این اردوی اروپایی به چهار نفر برسد.

بیرانوند امشب حراست از دروازه ایران را در دیدار دوستانه با مونته‌نگرو به عهده خواهد داشت تا ۵ شب پس از بازی رسمی برابر لخویا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در این دیدار تدارکاتی هم حضور داشته باشد و فرصت انجام بازی ملی برای سایر رقبای او از دست برود مگر آنکه کارلوس کی‌روش در نیمه دوم از یکی دیگر از سنگربانان تیمش در چارچوب دروازه تیم ملی استفاده کند.

با توجه به آنکه دیدار با مونته‌نگرو تنها بازی تدارکاتی تیم ملی پیش از مسابقه سرنوشت‌ساز با ازبکستان محسوب می‌شود استفاده کی‌روش از نفرات اصلی عجیب نیست اما حضور بیرانوند مصادف با استراحت سایر ملی‌پوشان پرسپولیس کمی تعجب‌برانگیز است.

کد خبر 305605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.