رجوع به مکتب امام خمینی(ره) بهترین راه برای رفع نزاع های سیاسی است

فریدن - امام جمعه دامنه گفت: امروز درگیری‌ها و نزاع‌های سیاسی در داخل کشور به خاطر ذائقه سیاسی دو جریان و تفکر وجود دارد که برای کاهش این نزاع‌ها بهترین راه‌حل مراجعه به مکتب امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام صابری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با تسلیت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره)  را اسطوره نظام اسلامی و شیعی خواند و اظهار کرد: به همین دلیل هرگز نمی‌توان امام را حذف کرد و اگرچه عده‌ای به دنبال تحریف او هستند و خطر تحریف گفتمان امام خمینی بیش از هر زمان حس می‌شود، اما آقایان بدانند آن زمان که ما از این راه و مکتب فاصله بگیریم، سیلی خواهیم خورد.

وی  با بیان اینکه سراسر زندگی امام خمینی(ره) سرشار از نکته ها و آموزه های مهم است، عنوان کرد: امروز درگیری‌ها و نزاع‌های سیاسی در داخل کشور به خاطر ذائقه سیاسی دو جریان و تفکر وجود دارد که برای کاهش این نزاع‌ها بهترین راه‌حل مراجعه به مکتب امام خمینی (ره)  و همچنین اهل‌بیت(ع) است.

امام جمعه دامنه با بیان اینکه آن‌هایی که حمایت از جبهه مستضعفان و جبهه مقاومت را تخطئه می‌کنند، از راه و مرام امام خمینی (ره) فاصله گرفته اند، افزود: جوانان برای اطمینان به‌ درستی و حقانیت روحیه انقلابی و جوشش روحیه انقلابی در خود، صحیفه امام را بخوانند.

صابری ادامه داد: یکی از مواردی که دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی را نا امید کرد، انتخاب شایسته امام خامنه ای به رهبری بود؛ چراکه رهبری شایسته برای نظام اسلامی حکم چشم و دیده‌بان را دارد و یقیناً هزار عصا نخواهند توانست جای چشم را بگیرند.

امام‌جمعه دامنه با اشاره به هوش و توانایی مقام معظم رهبری اذعان داشت:  : عبور دادن کشتی نظام اسلامی با وجود دشمنان متعدد داخلی و خارجی و اختلاف آرا و سلایق سیاسی مختلف از اقیانوس متلاطم 38 ساله انقلاب و مواردی مانند قائله 18 تیر، مجلس ششم، فتنه 88 همه بیانگر حرکت درست انقلاب با رهبری مدبرانه است.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد:  هرکجا بیانات رهبری پیاده نشده است، ضربه خورده‌ایم و نمونه آن رصد تهدیدات و آسیب‌ها و آفات وارده بر نظام و جامعه اسلامی است که هرکجا گوش ندادیم چوب آن را خورده‌ایم.

وی با اشاره به سند 2030، آن را نوعی تهاجم فرهنگی دانست و اظهار داشت: عده‌ای منافقانه و وقیحانه این سند را امضا کرده و در حال اجرای آن بودند.

امام جمعه دامنه با اشاره به لزوم دفاع از گفتمان امام و رهبری گفت: معتقدم آن آقایی که مؤمن و مسجدی و هیأتی است ولی با گرایش‌های امام و رهبری زاویه دارد، او ناخواسته به اسلام آمریکایی تمایل دارد.

وی بر لزوم بازخوانی تاریخ زندگانی امام راحل تاکید کرد و گفت: شخصیت والای امام خمینی(ره) در تمام ابعاد زندگی می تواند برای ما الگو باشد.

وی امام را یک شخصیت خدایی و الهی توصیف و خاطرنشان کرد: امام شخصیتی بود که مردم با اشاره او از جان و مال خود می‌گذشتند و ایشان نمونه بارز ایستادگی در برابر دشمنان بود.

کد خبر 305591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.