دیدار دوستانه شاگردان کی‌روش با رفقای کرانچار

سرمربی حال حاضر سپاهان قبل از اولین دوره حضورش در تیم اصفهانی هدایت تیمی را بر عهده داشت که امشب در قالب دیداری دوستانه پذیرای تیم ملی ایران است.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار قبل از اولین دوره حضورش در سپاهان سرمربی تیم ملی مونته‌نگرو بود. مرد کروات از اوایل ۲۰۱۰ تا اواخر ۲۰۱۱ هدایت مونته‌نگرو را به عهده داشت و در این مدت در ۱۲ مسابقه روی نیمکت این تیم تازه‌تأسیس اروپایی نشست که حاصل آن ۵ برد، ۵ باخت و ۲ تساوی بود. در آن زمان، علیرضا مرزبان هم مثل اوایل حضور کرانچار در سپاهان دستیار این مربی بود.

اوج کار کرانچار، مرزبان و شاگردانشان در آن مقطع متوقف کردن انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن و برتری خانگی برابر سوئیس بود. در این ۲ مسابقه سرمربی حال حاضر سپاهان با مربیان سرشناسی چون فابیو کاپلو و اوتمار هیستفلد دست و پنجه نرم کرد و از آنها امتیاز گرفت.

برخی بازیکنان شاخص حال حاضر مونته‌نگرو هم اولین بار توسط کرانچار به تیم ملی این کشور دعوت شدند از جمله سرشناس‌ترین آنها، استفان ساویچ (آتلتیکو مادرید) که در ۱۹ سالگی اولین بازی ملی خود را برابر ایرلند شمالی انجام داد.

نکته جالب درباره حریف تدارکاتی تیم ملی این است که سرمربی فعلی این تیم هم برای فوتبال ایران چهره‌ای ناشناخته نیست. لیوبیشا تومباکوویچ صرب که در لیگ دهم برای مدتی کوتاه هدایت تیم پُرستاره اما ناکام استیل آذین را به عهده داشت هم‌اکنون سرمربی تیم ملی مونته‌نگرو است.

کد خبر 305557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.