کاهش نرخ پنج هزارتومانی غذای کبابی‌ و رستوران‌های اصفهان در ماه رمضان

رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان گفت: در ماه رمضان امسال، واحدهای صنفی پیشنهاد کرده‌اند که پنج درصد قیمت‌ها را نسبت به نوروز ۹۶ کاهش دهند.

حسین ملت در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایمنا با اشاره به اینکه در شهر اصفهان ۳۰۰ واحد چلوکبابی، ۸۰ رستوران و ۷۰ مرکز جوجه‌ کبابی دارای مجوز فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: برخی از این واحدها صنفی به احترام ماه مبارک رمضان مغازه‌های خود را باز نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال، واحدهای صنفی پیشنهاد کرده‌اند که پنج درصد قیمت‌ های خود را نسبت به نوروز ۹۶ کاهش دهند، افزود: این موضوع به پیشنهاد خود چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها و مراکز جوجه کبابی در شهر اصفهان بوده است.

رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان ادامه داد: در این ایام هر واحدی بنابر قیمت و کیفیت غذای رستوان خود به عرضه غذای سالم می‌پردازد.

وی تصریح کرد: در ایام ماه رمضان واحدهای صنفی کبابی و رستوران‌های شهر اصفهان با ارایه خرما، سبزی خوردن و نان خشک به شهروندان افطاری صلواتی می‌دهند.

ملت با اشاره به اینکه نرخ‌ها در ایام رمضان هیچ‌گونه تغییری نکرده و همانند ایام نوروز ۹۶ ارایه می‌شود، اظهار داشت: قیمت عرضه غذای سالم در این مراکز بنا بر رتبه، استفاده از درجه مواد اولیه و ممتاز بودن از ۴ تا ۱۶ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به ساعات فعالیت کاری واحدهای صنفی کبابی و رستوران‌ها در ایام رمضان، گفت: این گروه شغلی در ماه رمضان از ساعت ۱۴ فعالیت خود را با غذای بسته‌بندی و بیرون بر آغاز می‌کنند و بعد از افطار تا ساعت ۲۴ شب شهروندان می‌توانند در رستوران‌ها و کبابی‌های شهر سرویس دهی شوند.

رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان با اشاره به حضور مسافران در اصفهان، اظهار داشت: در ایام رمضان هر مسافری که در اصفهان اقامت یابد در همان هتل باید غذا دریافت کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های رستوران‌های برون شهری، خاطر نشان کرد: رستوران‌هایی که ۲۴ کیلومتر از شهر فاصله دارند قبل از افطار نیز می‌توانند فعالیت داشته باشند، اما رستوران‌هایی که کمتر از ۲۴ کیلومتر تا شهر فاصله دارند اجازه پذیرایی و ارائه خدمات ندارند.

ملت، پیرامون تعطیلی واحدهای صنفی کبابی و رستوران‌ها شهر اصفهان در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ایام رستوران‌داران اصفهانی با ارائه ۳ هزار پرس غذا به زائران امام رضا (ع) در مشهد مقدس نذر خود را ادا می‌کنند.

کد خبر 305484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.